{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Navle piercing {{forumTopicSubject}}

Heej HG smiley

Ja... igen i aften(nat) sider jeg og komemr på tåbelige spørgsmål, og kan ikke vente med at få dem besvaret! så vil igen igen spørge jer til råds! smiley

jeg har i snart et år gået of tænkt på at ville have en navle Piercing... og har faktisk også fået kroppen til det nu smiley
jeg ved godt at som rytter er det måske en dårlig idé, men da jeg ikke har en hest at ride på og måske heller ikke for det inde for de næste 2-3 år tænkte jeg at det ville være oplagt at få den lavet nu...
jeg har fået lov af min mor til at få en...
men som jeg jo altid gør har jeg lidt spørgsmål til det smiley

- gør det meget ondt? :-S
- kan jeg Samligne smerten med noget andet så jeg er lidt forberedt? :-S
- gør den ondt lang tid efter? :-S
- hvor lang tid skal der gå før man kan skifte den ud? smiley
- hvor lang tid holder den sådan ca.? smiley
- hvad pris klasse læger det ca. i ? smiley
- er der noget jeg bør vide om det, nu hvor det er første gang jeg skal have en? smiley

Jeg håber der er nogen der kan svare på mine spørgsmål, da jeg ikke kan vente til jeg kommer hjem..! smiley

MVH Nichole


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navle piercing
  • #1   30. maj 2012 kender mange der rider og har en i navlen du skal bare ikke have højtjalet ridebukser så kan det godt være træls.

    gør det meget ondt? jeg syntes slet ikke det gjorde ondt var min første pircing og det var den der gjorde mindst ondt
    - kan jeg Samligne smerten med noget andet så jeg er lidt forberedt? niv dig i navlen.
    - gør den ondt lang tid efter? tror det tog et par dage så mærkede jeg det ikke mere
    - hvor lang tid skal der gå før man kan skifte den ud? vent gerne en måned eller mere så du er sikker på det er groet godt sammen.
    - hvor lang tid holder den sådan ca.? jeg har haft min i 7år ca og har været gravid med den tog den ud i to måneder og kunne derefter sætte den i igen uden problemer.
    - hvad pris klasse læger det ca. i ? mener jeg gav ca 350-400
    - er der noget jeg bør vide om det, nu hvor det er første gang jeg skal have en? ingen bukser der sider lige ved navlen og så rens den godt . evt inden du vil skifte den ud så få den tjekket der hvor du fik den lavet .spørg bare hvis der er mere du vil vide.


  • #2   30. maj 2012 gør det meget ondt? :-S
    - Nej, det synes jeg ikke. Det eneste der niver en lille smule, er tangen der glatter huden ud smiley

    kan jeg Samligne smerten med noget andet så jeg er lidt forberedt? :-S
    - Huller i ørene, vil jeg sige smiley

    gør den ondt lang tid efter? :-S
    - Overhovedet ikke nej smiley min var kun sådan lidt øm, en dag efter smiley

    hvor lang tid skal der gå før man kan skifte den ud? smiley
    - 3 måneders tid smiley

    hvor lang tid holder den sådan ca.? smiley
    - det er forskelligt. Ved nogen gror den ud efter et år. Jeg har haft min i snart et år, og den er slet ikke i nærheden af, at gro ud smiley

    hvad pris klasse læger det ca. i ? smiley
    - Forskelligt. Du skal nok regne med omkring de 400 (:

    er der noget jeg bør vide om det, nu hvor det er første gang jeg skal have en? smiley
    - Jeg vil give dig et råd, som jeg har brugt: skyld den godt, når du er i bad. bare lad vandet rende ind i hullet.
    det har jeg gjort, lige fra da jeg fik den, og jeg har aldrig haft betændelse (:


  • #3   31. maj 2012 - gør det meget ondt? :-S
    Nej, jeg synes ikke det gjorde ondt som sådan.
    - kan jeg Samligne smerten med noget andet så jeg er lidt forberedt? :-S
    Jeg vil sammenligne det lidt med huller i ørene smiley Hurtigt overstået.
    - gør den ondt lang tid efter? :-S
    Den er øm resten af dagen, og ellers er den selvfølgelig følsom til den er helet..
    - hvor lang tid skal der gå før man kan skifte den ud? smiley
    Der er mange delte meninger om dette.. jeg fik af vide der skulle gå 4 mdr. og min veninde fik 2 mdr. af vide.. Men du skal være HELT sikker på den er helet, og den skal gerne have været helet i noget tid inden du skifter.. Sørg for at være sikker, for ellers risikerer du der går betændelse i, og det er et helvede (siger min veninde) smiley
    - hvad pris klasse læger det ca. i ? smiley
    Jeg gav 400,- for min smiley


  • #4   31. maj 2012 Selvfølgelig gør det lidt ondt, men man kan sagtens holde det ud smiley
    Den gør ikke ondt i lang tid efter nej, kun hvis der går betændelse i ...
    Ca. 500 kr...

    Man kan sagtens få piercing selvom man rider smiley Jeg fik den lavet lavet i mens jeg havde min første hest, satte bare plaster over når jeg red smiley

    Held og lykke smiley


  • #5   31. maj 2012 Det gør slet ikke ondt! det er ligesom at få hul i øret smiley
    vent gerne 3 måneder inden du begynder at skifte den ud..
    Jeg gav 550,- men det var også med noget rense halløj med, som er vigtigt smiley


  • #6   31. maj 2012 hov mente ikke 1 måned men 2 måneder.
    et råd er også at sætte noget plaster for når du rider indtil den er ved at være groet sammen så der ikke kommer skidt ind. jeg gjorde det i ca 3 uger mener jeg.


  • #7   31. maj 2012 tak skal i alle sammen have! er på en eller anden måde blevet meget roligere af at læse jeres svar... og har fået meget mere mod til det ! smiley

    Tak skal i have ! smiley


  • #8   31. maj 2012 Vil lige meddele, at den KAN vokse ud, det gjorde den desværre ved mig, og så fik jeg et grimt ar smiley

  • #10   31. maj 2012 Nej jeg synes ikke det gjorde spor ondt og andre synes det gør mega ondt men jeg mærkede det knapt nok.
    Jeg har ingen problemer haft med min ingen betændelse eller andet og husker kun det gjorde ondt ganske få dage
    Det er godt at rense den flere dage i klorhexidin og jeg mener man må skifte den efter 1 måned og den holder indtil du tager den ud eller bliver gravid smiley
    Og pris variere men mellem 300 og 500 skal du nok regne med smiley
    Mvh Natasia


  • #11   31. maj 2012 gør det meget ondt? :-S
    Nej smiley
    - kan jeg Samligne smerten med noget andet så jeg er lidt forberedt? :-S
    Det gør mere ondt i ørerne (dem har jeg fået lavet 4 gange tror jeg)
    - gør den ondt lang tid efter? :-S
    Nej, så slemt er det ikke. Selvfølgelig er du øm osv.
    - hvor lang tid skal der gå før man kan skifte den ud? smiley
    Mener det er 8 uger, men det får du jo at vide når du får den lavet.
    - hvor lang tid holder den sådan ca.? smiley
    holder den ? du kan have den hele livet??
    - hvad pris klasse læger det ca. i ? smiley
    300-600 kr , det kommer også an på, hvilket smykke du får sat i til at begynde med jo smiley
    - er der noget jeg bør vide om det, nu hvor det er første gang jeg skal have en? smiley
    Bare få det gjort nu, man må ikke bade osv. i starten, så nu eller til efteråret. Bare få det gjort, det er ikke slemt og hvis man fortryder kan man jo bare tage den ud smiley


  • #12   31. maj 2012 Jeg sav 550 kroner for min.. Men det er også ved at være fire år siden, så måske det har ændret sig lidt smiley om det gjorde ondt; Haha, det er nok lidt forskelligt fra person til person! JEG synes at det gjorde ondt, men jeg er nok også lidt en pylerøv smiley Når jeg tænker tilbage, så har der faktisk været okay mange problemer med den. Betændelse, en eller anden kæmpe knop, og så er den forresten blevet lavet skævt. (Ikke at man kan se det så tydeligt, men det er stadig nederen :-)) Men jeg er glad for den, ellers ville jeg jo tage den ud smiley

  • #14   31. maj 2012 Selvfølgelig kan man mærke det, men synes ikke det gør decideret ondt.. Generelt har du ikke særlig øm hud omkring navlen, prøv selv og hiv ud i huden og niv - det gør ikke særlig ondt i forhold til andre steder.. Det går så stærkt, jeg var meget nervøs inden, og jeg ærgrede mig bagefter over at have brugt så meget krudt på det.. Da hun havde sat tangen på, gik det så stærkt med piercingen, at jeg faktisk var i tvivl om hun havde skudt den igennem... Desuden har jeg ingen ulemper haft med den, jeg red vidst samme dag jeg fik den lavet, og jeg kan sagtens ride med højtaljede ridebukser osv!

    Der går ca. et halvt år for du bør tage den ud, og den kan jo holde i mange mange år.. Jeg gav 800 kr for at få min lavet, og man skal IKKE gå på kompromis med stederne, det skal virkelig være i orden. Alle dine spørgsmål omkring forløbet vil du jo få, når du får den lavet.


Kommentér på:
Navle piercing

Annonce