{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navle piercing
  • #1   26. maj 2013 Andre kan ikke fortælle dig om det gør ondt, vi har ikke ens smertetærskel smiley
    Jeg synes personligt at det ikke var til at mærke, men min søster fældede en tårre.


  • #2   26. maj 2013 Du kan evt mælde dig ind i tattoo og piercing gruppen her inde. Det har jeg gjort da jeg overvejer tungepiercing.. Jeg har fået super mange gode råd der inde smiley

    Resten kan jeg dog ikke hjælpe med


  • #3   26. maj 2013 Det kommer an på ens smertetærskel.
    Jeg synes det gjorde ondt, men det er hurtigt overstået smiley


  • #4   26. maj 2013 Jeg mærket ingen ting(;

  • #5   26. maj 2013 Det gør ikke ondt at få lavet, det niver en lille smule i det øjeblik han laver den, men det er ikke engang et sekund det niver i :). Har fået lavet den to gange, og den ene gang gjorde ikke mere ondt end den anden.
    - Kan desværre ikke hjælpe dig med resten, med mindre du tager til København smiley - Der fik jeg lavet min egen.


  • #6   26. maj 2013 Jeg synes det gjorde ondt, men kun da den blev lavet, og så var det heller ikke specielt behageligt at sidde 40 min i bus hjem bagefter smiley

  • #7   26. maj 2013 Hvis du vi have en navlepiercing, skal du ikke tænke på smerten, just do it smiley

  • #8   26. maj 2013 Jeg har haft både tunge og navlepiercing og synes ikke det gjorde nævneværdigt ondt - jeg havde i hvert fald forestillet mig at det var meget værre! smiley men det er jo forskelligt fra person til person som andre også skriver..

  • #9   26. maj 2013 Fik lavet min i fredags efter et års overtalelse som fødselsdagsgave (bliver 14 om under 2 uger, gider ikke høre nogen dårlige kommentarer omkring dette da jeg udmærket ved hvad jeg er gået indtil ;-))
    Synes slet ikke det gør ondt, det niver selvfølgelig lidt, det kan man jo ikke komme uden om, men det er overstået på utrolig kort tid smiley

    Fik lavet min hos Gorlubb i København smiley


  • #10   26. maj 2013 som så mange andre siger, så kommer det an på din smertetærskel....

    jeg har ikke navlepiercing, men jeg har andre, den første jeg fik lavet gjorde ikke ondt, men da den få timer efter den var lavet førstegang, måtte laves om fordi jeg tabte stangen, så gjorde det lidt ondt, men ikke uudholdeligt.

    den næste er en brystpiercing, selve nålen gjorde ikke ondt, men det nev lidt da ringen skulle i, men igen til at holde ud, og jeg glæder mig til den næste og sidste af min piercinger skal i.......

    følg piercerens råd, se efter om der er rent og pænt, om han har en maskine til at sterilisere værktøj med, stil ham spørgsmål og svare han uden tøven og hygiejnen er i orden så kan du roligt lade dig pierce der....

    jeg er piercet i Randers, og de kan varmt anbefales. der er dog langt for dig.


Kommentér på:
Navle piercing

Annonce