{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
635 visninger | Oprettet:

Eks-kæresten :/ {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

Jeg har en feks kæreste, som jeg selvfølgelig ikke vil glemme helt men som gernre skal lidt ud af mit liv, da han blander sig i alt jeg laver..
Nå,, jeg var så´i byen igår og møder nogle fyre og danser lidt med dem osv.. Så idag finder jeg ud af, de har en eller anden forbindelse til min eks.. Så han vidste pludselig ALT jeg lavede den aften smiley
Det er desværre ikke første gang ..

Helt ærligt.. har sagt til ham at han kan være ligeglad, da det var ham der slog op, og ham der egentlig ikke vil mer.. Så kan ikk se hvorfor han gør et stort nummer ud af det?? smiley For han vil hverken ses eller snakke med mig, uden han vil skændes smiley

Kan i hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eks-kæresten :/
  • #1   30. jun 2012 evt prøv og ignoere ham... altså helt stoppe med at snakke med ham, skrive til ham, og sådan, og så bare giv ham den kolde skulder når han vil blande sig i DIT liv

  • #2   30. jun 2012 Tjo mig har prøvet. Men så opsøger han mig tilsidst:/

  • #3   30. jun 2012 det er desværre mit bedste bud, når han ikk forstår det når du siger det til ham, så er der kun den kolde skulder tilbage

  • #4   30. jun 2012 jeg må jo prøve igen.. Vi har prøvet alt med ham..selv mine forældre har snakket med ham.. smiley

  • #5   30. jun 2012 Hvis du er helt desperat efter at slippe af med ham, slet ham fra facebook og andre sociale medier. Hvis den er helt galt, kan det være du burde skifte tlf.-nummer, og få et polititilhold.

  • #6   30. jun 2012 Prøv at være lige glad ?
    Det er nok lettere sagt end gjort, men det lyder til at han prøver at styrer dit liv, ved at snage i alt hvad du laver.


  • #7   30. jun 2012 nu jeg så heldig at han ikk har facebook osv. så det er kun mit nummer han stor set har..for har blocket ham på msn og skype

  • #8   30. jun 2012 Men Charlotte, nu kender jeg din situation, og du har bestemt selv givet efter mange gange, og givet ham for mange chancer!

  • #9   30. jun 2012 Just 4 fun
    Et tilhold får du ikke bare lige.

    Hvad gør at du ikke vil cutte al kontakt til ham..?


  • #10   30. jun 2012 Jannie:
    Jeg skal gerne indrømme at jeg intet ved om det, men det var blot et forslag. smiley


  • #11   30. jun 2012 ja maria.. men denen gang er den jo helt slut. men kan han bare ikk helt forstå.. har prøvet alt for at få ham til at forstå det..

    Jannie.. han har været min første kæreste.. som jeg har kunne stole på mth sex.. efter noget der skete i min fortid. så han betyder rigtig meget for mig.. men selvfølgelig har det ændret sig rigtig meget nu.. eftersom han er sådan


  • #12   30. jun 2012 Det er mega svært, men se det fra hans side, du har måske ladet en "lille" dør stå åben til ham, og han har brugt den til selv at mærke "friheden", nu er den afprøvet for hans vedkommende, og han synes den er helt fin, men når han tænker lidt dybere, så var han jo vant til at du var der, og når du ikke er der, så vil han helt klart se efter hvad du laver, og hvor du er. Og er du svag hver gang I ses(mødes, ja så er det let at tage kontrol over dit liv også.
    Du må være helt "kold", og selv om du stadig sikkert har følelser for ham, så må du "sluge" dem, Jeg vil anbefale dig at finde nye steder at gå i byen, måske prøve en anden by, finde sport/fritidsinteresser, som du kan bruge tid på. Så vil du lettere kunne komme videre med dit liv.
    Pøj, pøj


  • #13   30. jun 2012 Susanne..
    Tusind tak for din forklaring på det.. Tror 100% du har ret, med hvordan man ser det fra hans side.. Han vil jo hvor han skal trykke så det gør ondt på mig ..

    Jeg vil prøve de ting du skriver..og håber de vil fungere smiley


  • #14   1. jul 2012 hvis du er ligeglad med ham, hvorfor så disse bekymringer?

  • #15   1. jul 2012 Hej Zwick
    Hun er jo netop ikke helt ligeglad, det kan man ikke være over for en man har holdt af, det er jo det, der er problemet, vi knytter os jo til dem vi holder af, selv om den ene part pludselig mister lysten eller kærligheden til en, så kan man jo ikke bare selv slukke for det, som at trykke på en kontakt. At det så er den første kæreste er ikke bedre, den første kærlighed er altid noget man vil huske på, og selv om man har indset, at man ikke skal være sammen resten af livet, så vil der altid en lille bid tilbage lige meget hvor mange kærester man får efterfølgende.
    Den bedste måde at komme videre på, er at "fylde" den tomhed ud med noget, er man mutters alene, så går det ofte galt, så man skal virkelig "vride armen om" på sig selv, og søge ud og væk fra de daglige rytmer, man havde med kæresten, for så vil man ikke lægge mærke til at den ene part mangler, det kan være hvad som helst, bare man får noget positivt istedet. Når man har været ude af et forhold, og den anden part pludselig dukker op, så er det netop den samme følelse af tomhed, der har ramt, og denne pludselige opsøgen kan ende katastrofalt, da der altid dukker gamle ufine ting op, og man vil aldrig ophøre med at skændes, derfor er brudet sket. Så spil "hård" opsøg ALDRIG den anden part igen, det giver kun flere "knubs på sjælen".
    HUSK, nyd livet, mens I har det, og behandl andre, som I selv gerne vil behandles.
    Så kan livet være meget bedre. ;o)


Kommentér på:
Eks-kæresten :/

Annonce