{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tjene penge?
  • #1   9. sep 2012 Passe børn og lufte hunde smiley gøre rent for naboen? smiley

  • #2   9. sep 2012 med omdeler mener du så avisbud?

    Det er lidt svært da der er en del regler for hvor meget du må arbejde og hvad du må arbejde med når du ikke er ældre.

    Er du opstaldet på en rideskole eller bor nær sådan en kan du evt. tage weekendvagter med at passe hestene, muge ud, fodre og lignende smiley


  • #3   9. sep 2012 Ja, går med aviser og reklemer. Jeg bor 10 min på cykel fra rideskolen men de betaler ikke folk for at muge ud osv.
    Jeg får desværre ikke penge for fjerne pære fra folden smiley


  • #4   9. sep 2012 jessica - ok træls smiley ved bare en del steder gør det med at man kan tage weekendvagter hvor det normale staldpersonale har fri og så får man penge for det eller modregnes i sin opstaldning smiley

  • #5   9. sep 2012 du kan prøve at søge her og se om du kan finde noget
    http://www.ungarbejde.dk/

    http://www.hk.dk/ungdom/fritidsjob/dine_rettigheder der kan du læse om dine rettigheder, der er bl.a. nogle forslag til hvad du må.

    da jeg var 14 arbejdede jeg som piccoline i en biograf...


  • #6   9. sep 2012 jeg malket køer da jeg din alder

  • #7   9. sep 2012 På ungarbejder der er der kun 1 arbejde her i byen som man ikke skal være over 15 for er avisbud og der arbejder jeg allerede som smiley


  • #8   9. sep 2012 Den nærmeste biograf ligger 25 min i bil her fra.
    Der er ingen køer her som jeg kan malke.


  • #9   9. sep 2012 Prøv at høre på rideskolen om ikke nogen mangler en til at tage heste ind, skifte dækner, tage klokker af osv. smiley

  • #10   9. sep 2012 De betaler ikke folk for det. De har en masse andre unge som gør det gratis så de gør det uden betaling desværre smiley jeg har Idag spurgt Lalandia men de havde kun noget til folk over 18 smiley

  • #11   9. sep 2012 - Passe hunde og lufte dem.
    - Gå med reklamer.
    - Hjælpe på rideskolen (Muge ud or something).
    - Gøre rent hjemme ved dine forældre.
    - Hjælpe med at vaske biler.
    - Passe familie's børn.
    - Vaske op for dine forældre.

    Her er en lille liste af hvad jeg kunne finde på, så må vi jo håbe der er noget i blandt dem der står på listen. Held og lykke


  • #12   9. sep 2012 Lane og lady : der er ingen her i byen der vil betale for at folk går med deres hund smiley
    Gør jeg allerede
    De betaler ikke folk for at gøre det
    Jeg tjener ikke penge ved at gøre rent og vaske op da jeg netop skal finde et job da min mor ikke kan betale for opstaldningen da det er 3000 om måneden.
    Kunne godt tænke mig at vakse biler men folk syntes det er dumt at betale mig for at gøre det når man kan betale lidt mere også få den lakeret osv hos vaske dimsen smiley
    Jeg kan kun passe min søsters børn og de er 3-6 og 7 og er r*v lig glad med hvad jeg siger så kan ikke passe dem smiley
    Jeg får som sagt ikke penge for at vaske op
    Tak smiley


  • #13   9. sep 2012 Tilladte job 13-15 år



    Arbejdstilsynets liste over arbejde, som er tilladt for børn mellem 13 og 15 år. Hvis jobbet ikke står på denne liste, er det sandsynligvis ulovligt for denne aldersgruppe.




    Lettere arbejde inden for landbrug, gartneri, rideskoler med fodring, udmugning, pasning af mindre husdyr samt heste, lugning, bær- og frugtplukning, plantning, grøntsagsopsamling samt lignende opgaver.


    Lettere arbejde med modtagelse, sortering, optælling, prismærkning samt pakning af varer og emballage i butikker, supermarkeder og varehuse.


    Lettere ekspedition i mindre forretninger, såsom kiosker, bagerbutikker og grøntforretninger.


    Lettere rengøring, oprydning og borddækning.


    Lettere manuel montering, dog ikke lodning og svejsning.


    Lettere malearbejde, dog ikke sprøjtemaling.


    Lettere manuelt arbejde, såsom lægning i poser, kuverter og æsker, kontrol og pudsning af færdige produkter samt håndtering af rent vasketøj.


    Lettere budtjeneste, herunder internt piccoloarbejde, udbringning af aviser og reklamer samt salg af aviser og lignende.


    Lettere arbejde med bogopsætning på biblioteker.


    Lettere arbejde med desinfektion af ko-yvere og lignende med desinfektionsmidler og andre midler, der er godkendt til dette formål af Fødevaredirektoratet. Midlerne må ikke være faremærkede eller indeholde organiske opløsningsmidler.

    (link fjernet)

    Det er den type jobs man må arbejde med når man er 13 til 15 år, så det bare igang med at søge de steder som har den type job. Dvs diverse butikker og kiosker også smiley


Kommentér på:
Tjene penge?

Annonce