{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 5 vs. Iphone 4?
  • #1   15. sep 2012 Jeg ville tage 5'eren smiley

  • #2   15. sep 2012 iPhone 4s:-)
    Er SUPER glad for min!
    Og 5'eren er større, og når der lige er udkommet en ny iPhone skal de som reglt finde et par fejl....
    Men husk et cover!:-)


  • #4   15. sep 2012 Tror det kommer an på hvad du vil med den.
    Jeg ved ikke meget om den nye 5'er men den skulle vidst have en bedre kamera. Derudover har den kun én side der kan splintre (i stedet for 4'erens to glas-sider) Det at den er hurtigere tror jeg ikke man vil bemærke specielt meget, fordi 4'eren jo ikke er specielt langsom. Den er større, hvilket kan gøre det svære at have mobilen i lommen, hvilket nok for nogen vil være træls. Det nye med at den har 4G mener jeg at have hørt ikke kan bruges over TDCs master, hvilket er dem som mange mobilselskaber benytter sig af; altså kan man ikke benytte sig af 4G alligevel. (Jeg er ikke 100% sikker på det, men er meget sikker på TDC har sagt de ikke kan udbyde 4G og ved Telmore er en del af TDC)

    Jeg synes altså ikke at 5'eren er noget super specielt. Derfor vil jeg nok bruge mine penge på 4s'eren, på trods af at jeg synes kamera'et er utrolig dårligt. Synes ikke det 5'eren kan ekstra er værd at betale, da man stadig får en lækker telefon designmæssigt og indholdsmæssigt i 4.
    Men du skal helt sikkert ind og se begge telefoner og få en der ved noget på området til at fortælle dig hvilke forskelle der er på de to telefoner og hvad der vil passe bedst til dine behov smiley Så for du også en fornemmelse af størrelse og vægt.

    http://www.youtube.com/results?search_query=iphone+4+vs+iphone+5&oq=iphone+4+vs+iphone+5&gs_l=youtube.3..0j0i5.26339.26339.0.26748.1.1.0.0.0.0.151.151.0j1.1.0...0.0...1ac.1.vjVWbBaTEgM

    Du kan kigge lidt her. Youtube videoer hjalp mig meget da jeg skulle vælge mellem HTC 1x og iPhone 4s. Så forstår du engelsk er det en super nem måde at få de to mobiler sammenlignet. Havde jeg ikke gjort det inden jeg gik ind og købte min havde jeg været på bar bund da hjælpen i elgiganten mildest talt var elendig smiley
    Ved ikke hvor mange brugbare videoer der er endnu da den jo kun lige er blevet offentliggjort. Vent en uge eller 2 så kommer der nok en masse hands-on videoer smiley


  • #5   15. sep 2012 Miko jeg er ikke ekspert men du skriver dog en stor fejl iphone 5 er ikke større fysisk iforhold til iphone 4 men skærmen er blevet længere så nu har telefonen en 4 tommer skærm frem for den klassiske 3,5 tommer men fysisk er de samme størrelse for skærmen er bare blevet længere.
    Og ja bedre kamera og den nye iphone 5 har fået retina skærm som skulle være en fantastisk god skærm og den er hurtigere end iphone 4


  • #6   15. sep 2012 Natasia .

    Hvis den er længere, så er den da også større...

    TS
    Ville slet ikke vælge en iPhone, der er så mange andre glimrende mobiler der ikke er står for sådan noget monopol lignede fis, som apple gør.. Buuuuh på apple..


  • #7   15. sep 2012 IPhone 4s har også retina skærm smiley

    Jeg har selv en 4s og kunne slet ikke tænke mig 5'eren..
    Synes den er grim, også plejer der altid at blive fundet fejl på et nyt produkt smiley


  • #8   15. sep 2012 Den nye iphone er bare for awesome! Skal klart have den!
    Der er lavet en del nye forbedringer, fx styresystemet er blevet gjord lidt anderledes (der kommer også en opdatering til de andre iphones)
    Kamera
    Video
    Skærmen er betydeligt klarer (Retina display)
    Stikket skulle være nemmere og bedre (anderledes stik i forhold til 4 og ned efter)
    'Det MEGA fede design den har med sig!
    Den er dog ca 7 mm højere end de andre, til trods er den også tyndere. Jeg har intet problem med at have min i lommen nu, og kommer heller ikke til det med de andre. Se også HTC's mobiler, de er jo også nolge kæmpe nogle nogle af modellerne, så kan ikke se folks problem med det, skærmen er blevet større smiley
    Den er lettere (selvom det er mindre antal gram den er lettere, så mærkes det straks når man har dem i hånden jo smiley
    Ellers tjek det ud her smiley Jeg synes i hvert fald den er for fed!!
    http://store.apple.com/dk/browse/home/shop_iphone/family/iphone/compare


  • #9   15. sep 2012 Mlc
    Nej mobilen er ikke blevet større man har bare gjort displayet større. Gå ind og læs om den så finder i ud af alle fordele og ulemper men telefon er ikke fysisk blevet større men displayet er

    Mvh Natasia


  • #10   15. sep 2012 Natasia: Hvis du går ind og læser vil du se den er blevet længere, selvom det kun er 7-8 mm. Troede selv der var tale om lidt mere, men vil stadig påstå jeg har ret i at den ER blevet længere. Det kan du også se på hjemmesiden Z-Krapyl linker til smiley

  • #11   16. sep 2012 Altså.. Nu har jeg slet ikke forfærdelig meget forstand på det der ^^'
    Men Man vil vel altid gerne have det nyeste?.. smiley Altså, Jeg ville dog synes at den var noget klodset at have med i en lomme når den har en 4 tommers skærm (5'eren)
    Men dog, 4s'eren er jo en lidt ældre model, og alle har den jo?..
    Jeg vil ikke bestemme hvad du vil have smiley For det skal du jo selv om ;D

    Men jeg kan rigtig godt li' at folk skriver at der bliver fundet fejl på nye produkter?..
    - UNDSKYLD MIG, men har Iphone 4s ikke også engang været ny?.. Man beskytter da ikke Iphone 4s ved at skrive at 'de nye produkter har mange fejl' Iphone 4s har sq da også være ny søde venner? smiley
    I ikke diskutere det.. synes bare ikke rigtig det gav nogen mening? smiley


  • #12   16. sep 2012 Johanna Maria: 4s er jo netop forbedringen af 4, fordi 4 ikke var optimal og det rettede 4s op på. Ved ikke om det samme galte da 3s kom på markedet smiley Så derfor tror nogen kan tænke at nu er 5'eren her og så kommer 5s en gang og retter op på de eventuelle fejl der er? Eller så er det i selve det der iOS der er fejl, og det vil der blive rettet op på med opdateringer senere. Men sådan er det også nogengange når Android kommer med et opdateret styresystem så er der fejl som så bliver rettet med en simpel opdatering senere smiley

  • #13   16. sep 2012 Fejl i 5 vil nok også blive rettet med system opdatering, og 4S har ikke fået "rettet" nogen fejl, den blev bare gjort hurtigere og fik bedre skærm osv.
    Desuden vil iPhone 5 ikke blive dyre end 4S smiley
    Men vis det var lige nu og her man skulle købe, så ville jeg nok vælge 4S da ingen rigtig kender til 5'eren endnu. Men jeg satser da på at skulle have 5'eren på et tidspunkt smiley


  • #14   16. sep 2012 Team Grafik: Mener bare at der var nogen problemer med 4'eren fx. at den skulle holdes på en speciel måde når man skulle ringe osv. Har bare hørt folk havde problemer med det, men ved ikke om det bare var en produktionsfejl i en andel af telefonerne og derfor ikke galte alle smiley

Kommentér på:
Iphone 5 vs. Iphone 4?

Annonce