{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone 4 vs. Iphone 5
  • #1   13. dec 2012 vær med på moden og bestil den nye ! smiley du bliver helt sikkert glad for den. Jeg har 4'eren, men ville da super gerne havde 5'eren hvis jeg havde råd !:D

  • #4   13. dec 2012 Jeg har en 5'er og har også haft en 4'er.

    Jeg har haft 4 iphone 4'er, fordi jeg taber min telefon konstant, og hvergang jeg har tabt den, er skærmen flækket eller bagsiden.

    Jeg har nu haft min 5'er siden den kom ud, og har tabt den utallige gange, der er ikke sket noget som helst. Skærmen får heller ikke ligeså let ridser, og synes også jeg har bedre forbindelse på den, end på min forskellige 4'er smiley

    Jeg synes du skal købe en 5'er, den er pengene værd smiley


  • #5   13. dec 2012 Jeg har 5'eren og jeg forstår ikke dem der synes den er dårlig. Har nu haft min i ca. 2 måneder, og har ikke en eneste ridse. Nej, man kan da ikke høre "indmaden"? Så er der da noget galt. Det eneste knap så godt jeg kan finde, er nok at kameraet ikke er så godt til hurtige bevægelser. Ellers er den alle pengene værd!

  • #6   13. dec 2012 Jeg har også 5'eren og er meget glad for den. den er super lækker og meget hurtig i forhold til 4'eren som jeg havde før. Har tabt den på staldgulvet et par gange uden skader, og jeg kan heller ikke høre indmaden når jeg ryster den

  • #7   13. dec 2012 Har haft 4'eren i 2 år nu, og selvom jeg har tabt den utallige gange, er der ikke sket noget med den

  • #8   13. dec 2012 Har købt 5eren smiley tak tøser

Kommentér på:
Iphone 4 vs. Iphone 5

Annonce