{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Min kæreste vil ride :D {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg er nødt til at komme ud med min glæde, det er første gang jeg har haft en kæreste der faktisk gider interessere sig for mig og mine interesser. Han har været med ude hos Sorli et par gange og hjælper med at muge ud, blande foder og strigle. Så fedt han gider!
Forleden dag havde han så fri og jeg skulle arbejde fra 7-16. Da klokken var 12 ringede jeg lige for at høre hvad han lavede, og han var ude hos Sorli? Så for første gang i de 5 år jeg har haft sorli var der en anden der ordnede ham. Så han mugede ud, tog ham ind og striglede ham osv. Fordi han tænkte jeg nok ville syntes det var rart for 1 gangs skyld, bare at kunne køre direkte hjem fra arbejde. Syntes det var sådan en sød tanke!
På det seneste har han så snakket om at han gerne ville ride, jeg er super pylret så selvom han sagtens kunne ride på sorli, får han ikke lov haha. Igår sad vi og spiste sammen med mine forældre og snakkede om at han gerne ville ride. Vi kom så frem til, at ham og jeg skal til Sverige d. 4 november og har så lejet 2 islændere som vi skal ride på sammen med en guide på lækker tur smiley og oven i købet syntes mine forældre at det var så herlig en ide at de ville betale hele turen!
Der er nok delte meninger om hvorvidt det er bøsset og blabla. Men jeg syntes virkelig det er fedt, at han gerne vil prøve det og sætte sig ind i hvorfor jeg brænder så meget for heste som jeg gør! Andre med kærester der viser interesse, ridende kærester eller bare noget glæde som I vil ud med? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kæreste vil ride :D
Kommentér på:
Min kæreste vil ride :D

Annonce