{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Blev sparket i hovedet! {{forumTopicSubject}}

Søndag den 22 / 10 skulle jeg gå med min hest. Han havde stået stille i 5 uger. Jeg havde fået at vide af durlægen jeg skulle gå med ham i ridehuset. Jeg havde været til stævne ( Ikke mig, jeg hjalp min kærestes lillesøster ) , Da vi var kommet hjem blanede jeg mad til ham. Og derefter skulle jeg gå med ham i grime og træktov. Det gjorde jeg så og jeg havde ikke gået med ham siden torsdagen før. Han var ret " Glad " , Rigig glad. Han stejlede en gang, og jeg hev ham ned ( Han er ret hingstet ) , han slappede igen af, og derefter kan jeg simpelthen ikke huske mere. Så husker jeg derefter at jeg lå i rytterstuen på to borde. Jeg fik at vide at han var hoppet endnu engang med mig, og i det jeg ryger ned på jorden ( Da han hiver mig frem ) Bukker han og rammer mig tilfældigvis i hovedet. Jeg fik at vide at jeg rejste mig hurtigt op, og drejede rundt om mig selv mange gange.
Derefter skreg min veninde at jeg skulle komme væk, jeg gik selv hele vejen ned til rytterstuen ( Kan jeg ike huske selv ) og de bar mig op på et bord. Ambulancen kommer 5 min efter. Og jeg får halskrave på og sådan men mit øre gør enormt ondt. Jeg får intet at vide om hvordan mit øre er kommet til skade, for er meget pivet med sådan noget. Jeg kommer på Slagelse sygehus, og kommer ind på en stue, bliver røgentfotograferet med det samme, og min nakke eller noget andet er ikke brækket! Derefter får jeg så at vide at mit øre kun hænger i en cm oppe fra, det er simpelthen revet at ! Jeg kommer direkte på operationstuen, og kommer i lokal bedøvelse, ( Er vågen imens jeg bliver syet ) De syer mig med 40 sting! Det tog to timer at sy. Og derefter bliver jeg forbundet rundt om hovedet! Det er den mest væmmelige jeg nogensinde har prøvet ! Hvis den havde ramt mig tre cem derfra var jeg død på stedet! Jeg er meget heldig der ikke skete mere.

- Men er glad for al den støtte jeg har fået smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blev sparket i hovedet!
Kommentér på:
Blev sparket i hovedet!

Annonce