{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Burde jeg være bekymret? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Nu ved jeg godt at det ikke har noget med heste at gøre, men jeg er lige nødt til at udtrykke min bekymring.

Det er fordi der hvor jeg bor, er der rigtig mange indbrud og det sker på alle døgnets timer. Og nogle af tyvene er rigtig professionelle mens andre ja de er kort sagt amatører. (bor i et finere boligkvarter)
Men ja vi gør rigtig meget for at beskytte os selv, og sørger altid for at holde døren låst og alt det der.

Men jeg skulle så først møde klokken 8:40 idag, så jeg var alene hjemme. Så fem minutter over otte ringer telefonen, hvilket undre mig meget. Dog tager jeg telefonen og i røret kommer der så en ung mandestemme, som lyder meget nervøs og desparat. Han spørger så efter min mor (altså kun fornavn) og spør hvor hun er henne. Så siger jeg at hun ikke er hjemme, og om hvorfor han ringede hvilket han ikke ville sige. Da jeg så spør om hvad det er han vil lægger han bare røret på.

Så står jeg nu her, som syntes det er helt vildt mærkeligt. For dem der plejer at ringe til min mor som jeg ikke kender, plejer at præsentere sig selv meget grundigt, og bede mig om at videre give en besked.
For jeg er bange for at han bare ringede for at hører om der var nogen hjemme.

Er det mig der er gået for vidt, eller synes i også det lyder underligt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Burde jeg være bekymret?
Kommentér på:
Burde jeg være bekymret?

Annonce