{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

så træt og så sur. {{forumTopicSubject}}

jeg har denne forpuhlede kæreste lige nu. vi har valgt at købe kat sammen og jeg går i skole fra halv 9 til halv 4 tager afsted lidt over 7 og er hjemme lidt over fire. så skal jeg til teori eller køretime. og min kæreste går HJEMME hver dag. når jeg kommer hjem vil jeg gerne lige lave mine lektier. men angriber mig med det samme med kattebakken. om jeg har tømt den. at den pisser over det hele. men kan han for fanden ikke tømme den. når jeg siger om han vil så skal jeg høre brok hele tiden og jeg har fandme tømt den fra dag 1 af. og måtte af med min hest så er gået helt nedenom og hjem og har det ikke skide godt. så skal jeg betale min svigermor i husleje og det fik jeg ikke lige gjort her sidste dag fordi HUN gerne ville have dem senere. så angriber han mig med det også. og min scooter står selvfølgelig ved min mor. havde jeg forfanden haft den lige nu så var jeg kørt min vej havde ladet ham om kattebakken og så fuck det hele. -.-
ved godt det også er min kat. og jeg også skal gøre noget for den. men sidder i opgaver og projekter til halsen i fag jeg ikke fatter meget af.

andre der har knas i forholdet med små ting hvor det bare pisser jer helt af? og hvad gør i for at holde jeg selv i skindet og ikke fare op?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så træt og så sur.
  • #1   13. dec 2012 Havde ikke tømt den, punktum.

  • #2   13. dec 2012 Åhh smiley Bare hold fast i ikke at gøre det! Hvis han går hjemme hele tiden, så må han sq ogs tage del i det!
    Mig og kæresten er ved at gå fra hinanden smiley Han går totalt amok over at jeg ikke lige har tid og overskud til at lytte til alle hans problemer.. smiley Han læsser ALT af på mig, self. vil jeg gerne være der for ham, men jeg har bare ikke overskudet til det o.o og det forstår han ikke.. smiley


  • #3   13. dec 2012 vi havde hver dag.. så hver til sit, det bliver aldrig bedre smiley

  • #4   13. dec 2012 Tja...du fortæller ham hvordan du har det og kan han ikke forstå at han må hjælpe lidt til og være voksen, jamen så kan han jo finde en anden at pisse af end dig smiley

  • #5   13. dec 2012 jeg bliver nødt til at tømme den. smiley den går ind i mit skab og pisser. havde den ikke gjort det så havde jeg ikke tømt den. det jo også synd for katten. det jo ikke dens skyld. men havde jeg ikke en samvittighed over for katten havde jeg ikke tømt den til han havde.
    Lige nu har vi meget fordi jeg er så nede. så bliver sur over at hans sok ligger fremme nærmest. skal så til læge snart og have snakket ud om det hele og så må vi tage den derfra.:(


  • #6   13. dec 2012 Snak for guds skyld også med kæresten om hvordan du har det, han er ikke tankelæser smiley

  • #7   13. dec 2012 håber det er iorden jeg lige følger med

  • #8   13. dec 2012 Jeg snakker med ham om det hver dag om hvordan min dag har været. og mine gode dage er få lige nu. jeg kan være rigtig glad og så pludselig skal der intet til. og det skifter meget hurtig lige nu.s:

  • #9   13. dec 2012 Mit forhold til kæresten har også været sådan! smiley
    Det er meget bedre nu, men stadig ikke "perfekt" !

    Hvis i har købt katten under fælles beslutning, så er i fælles om at passe den. Har du presset hamtil det eller købt alene, så lad være med at brokke dig, det skaber kun flere problemer end det gavner smiley


  • #10   13. dec 2012 vi bor ved min svigermor og havde så fødselsdag i november hvor jeg ønskede mig en kat ved dem efter som jeg bor ved hende. min kæreste gik jo ligesom med til det efter som han også skulle og jeg fik lov til at få katten. jeg har selv betalt katten. men efter hvad han siger er det også hans kat. men går vi fra hinanden er det min kat.
    jeg vil ikke gå fra ham da jeg elsker ham meget. tror bare ikke rigtig han ved det og det kan jeg sådan set godt forstå efter som jeg er så sur hele tiden. men det er VORES kat. ikke kun min. og btw så går min svigermors og kærestes 2 katte også i kattebakken(som ikke er mine) og dem tømmer jeg ligesom også for. de æder min kats mad som jeg bruger 500 kr på fordi jeg ikke vil give min viskas eller hvad det hedder. og det sq pisse dyrt at fodre 3 katte med killingefoder. -.- hvor de 2 andre er fuldvoksne.. årh ha.


  • #11   13. dec 2012 Min kæreste arbejder og jeg går hjemme.. vi har den aftale her i huset om at JEG skal sørge for at holde hjemmet, og lufte vores hund osv... fordi han ligesom ikke er hjemme som jeg er...

    Syntes da bestemt kun det er fair at han skifter kattebakken!


  • #12   13. dec 2012 siger ikke han altid skal men lige nu ville det bare være en hjælp for mig med alle de opgaver vi har.:(
    men mette det lyder fornuftigt men det nok det med at mænd generelt ikke laver så meget i hjemmet som os andre.:D


  • #14   13. dec 2012 B****venner i 1 år kærester ½ år.:D så det er længe (vi har ikke haft andre)

  • #16   14. dec 2012 kira. har snakket med ham nu. og vi er blevet enige om at han godt kan hjælpe til. så nu må tiden vise. han er oven i købet gået med til at starte på uddannelse. så kunne ikke være mere tilfreds lige nu.:D

  • #18   14. dec 2012 ja det skønt men nu må vi se.:D

Kommentér på:
så træt og så sur.

Annonce