{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.467 visninger | Oprettet:

Hvad f*nden kan jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Har oprettet dette i en privat gruppe, men ville også godt lige høre lidt mere "voksne" svar - da der jo er lidt flere voksne her i forum.
Håber i gider læse det selvom det er ret langt smiley

Er helt færdig.. jeg kan ikke holde ud at have det sådan her - og da min far aldrig er hjemme og egentligt er lidt ligeglad - ville jeg høre jer.
Noget af det kan godt være lidt klamt smiley
Hvis nogle af jer har prøvet noget lign før, ville det være så fedt at vide hvad i gjorde..

Det startede tirsdag aften, da jeg havde været på arbejde, jeg havde godt nok hostet og været lidt sløj, men tirsdag aften efter hesten kunne jeg simpelthen ikke mere. Da jeg mugede min hests boks, fik jeg så ondt i ryggen at jeg ikke kunne trække vejret - har i forvejen rygproblemer, men det har aldrig været så sindsygt.

Tirsdag aften ringer jeg så til vagtlægen og bliver undersøgt for lungebetændelse, men han kan ikke høre noget - og han beder mig kontakte egen læge, hvilke jeg gør næste dag og får en akut tid.

Får taget en blodprøve, og havde ikke lungebetændelse, kun høje infektionstal (mit var 29, og det skal være 50 for at man har lungebetændelse..). Men, jeg fik det værre og værre. Havde feber, kvalme, vejrtrækningsproblemer og helt ekstremt ondt i ryggen.

Onsdag aften kommer min far hjem, og jeg kan slet ikke bevæge mig, jeg skulle på toilettet og min far presser mig så til at rejse mig, selvom jeg bedte om hjælp.
Jeg var meget svimmel, og rigtig bange for at falde og slå mig yderligere.

Torsdag begyndte jeg så at kaste op, men eftersom jeg ikke havde spist onsdag og torsdag var der jo ikke så meget.

Fredag havde jeg det endnu værre, og pludselig skulle jeg kaste op, og kastede så blod op.
Jeg ringede til min far og han kom hjem fra arbejde og vi kørte til lægen, hun udskrev så noget antibiotika til mig for lungebetændelse (det tror hun jeg har?) og så skulle jeg få nogle piller mod for meget mavesyre.

Kastede så op igen, og fik det bedre - spiste så en halv ristet bolle, og den kom op igen.

Idag vågnede jeg ved at jeg ikke kunne trække vejret helt ned i maven, det gør simpelthen så ondt at jeg ikke tør. Har så ondt der ved brystet og lige nedenunder.

Jeg er så bange for at være alene, fordi jeg er bange for at falde - og på trods af det, vælger min far alligevel at tage hjem til sin kæreste og lave alt mulig andet.

Er virkelig på bar bund - på den ene side ville jeg gerne tjekket i lungerne, og i hoved - da jeg for 1-2 uge(r) siden, faldt af min hest og slog nakken ret meget. - uden at tage på skadestuen. Derudover har jeg fået 3-4 hjernerystelser på 5 måneder. Min mor tror det kan være noget med faldet at gøre

Har virkelig brug for hjælp tøser.. Kan man insistere på at blive undersøgt, eller skal jeg bare bide i det sure æble og ligge i min seng uden at spise og kun drikke når jeg skal spise piller?

Årh altså......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad f*nden kan jeg gøre?
Kommentér på:
Hvad f*nden kan jeg gøre?

Annonce