{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med Ebay?
  • #1   17. dec 2012 Jeg handler rigtig meget på ebay, både hesteting, tøj, covere osv. Det er super billigt, levering kommer an på hvilket land du bestiller fra.. England/tyskland ca: 1 uge. Kina/hongkong/USA: ca. 1 måned smiley

    Men pas på med kind, hong kong og USA du kan bliver taget i tolden smiley


  • #2   17. dec 2012 Kina*

  • #3   17. dec 2012 Jeg har handlet der smiley
    jeg købte petalboots (larme klokker), de kostede 244 dkk med fragt og de kom fra England. De skrev at jeg ville have dem inden for 8 hver dage, så jeg regnede med at få dem ugen efter med fik dem allerede 3 dage efter bestilling smiley ved ikke lige havd man skal være opmærksom på, for min stedfar gjorde det for mig, og han handler der meget smiley


  • #4   17. dec 2012 Okay, har i prøvet at bruge over 2000 der?

  • #5   17. dec 2012 Nej det har jeg ikke, men så længe det er fra Tyskland eller England ville jeg sagtens turde gøre det smiley

  • #6   17. dec 2012 jeg købte et kostume fra USA til 400 kr. jeg havde det under en uge efter, ingen told smiley

  • #7   17. dec 2012 Har handlet alt lige fra ridehjelm til hestetrailer. Ingen problemer og super levering. Men som en anden nævner så pas på med at bestille bla. fra USA, da der er andre toldregler. Så længe du holder dig til at bestille fra Europa, så er der ikke noget særligt du skal tænke på. Dog læg mærke til hvor meget det koster oveni varens pris at få det tilsendt.

  • #8   17. dec 2012 Jeg købte for mange år siden nogle ting til min iPhone, hvor det gik smurt.
    I sommers bestile jeg en plakat, som skulle komme fra en pålidelig sælger, men jeg har aldrig modtaget det, på trods af jeg har skrevet og skrevet til eBay og sælgeren. Fik af vide af sælgeren at der havde været nogle problemer, og at jeg ville få varen nogle dage efter, men det skete som sagt aldrig.


  • #9   17. dec 2012 Jeg har lige modtaget 700 nitter i alle størrelser - betalte 200 kr for det og det kom fra Hongkong - ingen problemer der (:

    Skal klart ind og handle der fra igen, når jeg har penge :b Elsker Ebay!


  • #10   17. dec 2012 jeg har købt tonsvis af sko derinde, og nu også en kjole.
    har aldrig haft problemer smiley


  • #11   17. dec 2012 det er fint at handle på Ebay man skal bare være klar over at hvis man handler uden for eu kan der komme en regning på moms og told og der kan gå op til 3 mdr. inden den kommer

  • #12   17. dec 2012 Handler konstant på Ebay, har også købt en Drivaksel til en Nissan Primera til min kæreste, som kostede omkring de 1500 DKK, jeg betalte, det kom ca en uge efter og den er altså ret stor smiley
    Det jeg altid kigger på er bedømmelserne i procent og ja husk at læse teksten godt igennem der kan være snyder som er gode til at skrive en tekst sådan at du køber noget du tror er det du vil men så er det bare forpakning eller lig. smiley
    Har aldrig haft problemer med Ebay, hverken forhandlere eller privat personer smiley
    Så god fornøjelse med at købe og byde og husk at læse alle ting nøjagtig igennem smiley


Kommentér på:
Erfaringer med Ebay?

Annonce