{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Ville du købe? :) {{forumTopicSubject}}

Haløjsa alle i dejlige HG mennesker. smiley

Jeg har lige brug for jeres hjælp her. smiley

Jeg har længe gået og leget lidt med tanken om at begynde at sy og sælge pandebånds "etui" og nu hvor jeg har fået en symaskine der virker, kan det blive en realitet. smiley

MEN, jeg tænker lidt, vil der være marked for det?
Ville du selv købe et for at beskytte f.eks dit dyre SD pandebånd?
Hvordan skulle det se ud? Skal det bare være et kedeligt hvidt/gråt/sort da det jo bare skal beskytte dit pandebånd?
Eller skal der være lidt blær over det? Fede farver, evt dekoreret med sten? Lidt fedt deko på snoren man skal lukke med?
Ville du også være interesseret i et du kan sætte på mens pandebåndet sidder på en trense, evt også til næsebåndet?

Tænker også lidt at lave en slags garanti på dem. Altså hvis den skulle gå i stykker (eller tabe en sten hvis der er det på) inden for X antal måneder, kan man sende den tilbage til mig og hvis jeg så vurdere at det ikke er en selvforskyldt skade (hvis man har været lidt voldlig da man skulle have pandebåndet i), men at det f.eks er mig der har fået lavet en dårlig syning eller ligende, reparere jeg det gratis, eller man får en ny uden beregning (afhængigt af hvor stor "skaden" er, altså om man får en ny eller den bliver repareret). Ville det været noget hvor du ville tænkte "ej hvor fedt" og være med til at du besluttede dig for at købe?

Tænker heller ikke at de skal koste en formue, men så at omkostninger er dækket + lidt ekstra. smiley


Puha en masse spørgesmål! xD
Håber i vil hjælpe mig lidt her. smiley
Og er der evt andet i kan komme på, som i synes jeg skal tænke over mht til design og salg, eller andet? smiley

Love, hugs and kisses fra Blanca & Ida. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ville du købe? :)
  • #3   25. feb 2013 Mhm har du et billede? smiley

  • #4   25. feb 2013 Mini: Haha, nej hvis jeg er super smart, så får jeg patent (eller hvordan det nu staves) på det, og tjener kassen på det. xD smiley

  • #5   25. feb 2013 det ville være en fed ide! oo' ka du så ikk også lave det til tøjler xD haha ej eller stigebøjler oo... xD jeg joker :3 fed ide for resten og jo hvis jeg havde nogen dyre pandebånd :I det dyreste ved mine hovedtøjer tror jeg er mit bid xD

  • #6   25. feb 2013 ÆselDyret: Puuh, dem jeg selv bruger ligger ude i stalden (og er syet i hånden, så de er ikke super kønne, men holder godt). smiley
    Jeg har så syet en idag, bare en for sjov prøve, for ligesom at finde den bedste teknik at sy dem på, har dog flere idér, men de er ikke sat i verden endnu da jeg løb tør for prøve stof, så skal lige have aflivet noget gammelt tøj, inden jeg kan sy flere. xD

    Men jeg tager gerne et billed af den jeg har syet og ligger ind. smiley
    Men som sagt, er det bare en prøve og jeg er stadig ved at "udvikle" den bedste metode at gøre det på, men det er da samme udgangspunkt, så man kan da danne sig et indtryk af det. smiley

    Therese: Der er jo ingen der siger at det SKAL være til et dyrt pandebånd, det kunne jo også bare været et billigt til 100 kr som man er glad for og ikke vil have skrammet. smiley
    Selv bruger jeg mine til nogle af de pandebånd jeg har lavet selv, og mange af dem ville jeg ikke sælge for meget mere end 50 kr, men jeg ville stadig være ked af det hvis de blev ødelagt, hvilket er derfor at de ligger i de etui'er jeg har til mig selv. smiley


  • #7   25. feb 2013 Må indrømme jeg hellere ville beskytte hele hovedtøjet frem for kun pande båndet. Men det er da en smart ide, jeg ville ikke selv købe det, men jeg er sikker på der er mange der gerne vil.

  • #9   25. feb 2013 Nææ..
    Tror ikke jeg ville bruge den. Trensen er jo i forvejen låst inde i mit skab, og når den er ude, er det netop for at den skal vises frem smiley

    Det er lidt som den der pose man får sin nye ridehjelm i. Det fungerer super godt med at huske at komme den ned i posen, sådan ca. den første uge... Og derefter glipper det ligesom lidt.


  • #11   26. feb 2013 JA TAK! Mine pandebånd ligger altid og roder! Men jeg ville ikke gide give penge for at der var sten eller andet fancy tingeltangel på, så skulle jeg jo passe på etuiet også! Jeg ville nok købe et enkelt til at sætte på pandebåndet, mens det sidder på trensen og så nogen til de ekstra pandebånd.... Max 50,- pr stk (måske lidt mere for den til når pandebåndet sidder på trensen)

    Det ville være cool, hvis de var i forskellige farver, så man havde et sort etui til det sorte pandebånd, et hvidt til det hvide osv, så man ikke skulle kigge i alle etuierne for at finde det rigtige.....

    Send lige en besked, når de er sat i produktion! smiley


  • #12   26. feb 2013 Amanda: Min tanke er også mere til folk som mig selv der har en halv million pandebånd at skifte med, 6 trenser og én hest. smiley
    Man kan jo umuligt bruge det hele på én gang. smiley
    Jeg synes personligt selv at det er en mangel vare på markedet, med beskyttelse til det udstyr man ikke lige bruger. smiley Og at jeg så har midler og evner til at lave noget selv, jamen det er jo så bare heldigt for mig, men sådan er det jo ikke for alle. smiley

    Den Madglade: Tihi, må indrømme at det heller ikke lige er dig jeg ser som en udstyrs nakoman. smiley Min målgruppe er nok mere "unge" tøser som jeg selv der har ALT for meget udstyr, eller for få heste. smiley

    Freya: Jeg har skam også alle mine trenser og pandebånd låst inde i mit skab, men som skrevet før, har jeg mange ekstra pandebånd som ligger i en kasse i skabet og flyder og det er netop her at jeg er glad for de etui'er jeg har lavet til mig selv, for der ligger elastikgjorde, bandager, andet tingel tangel og ind i mellem også bid i kassen, altså ting der nemt kan få slået en sten af eller lave andre skrammer. Og jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste. smiley
    Inden jeg lavede dem til mig selv, har jeg måtte lappe et par pandebånd fordi der var sket en skade af en eller anden form på dem, det har jeg ikke behøvet efter de er kommet i etui'erne. smiley
    Og til den med ridehjelmen, så synes jeg et eller andet sted at man ikke helt kan sætte det op på den måde. smiley
    En ridehjelm er jo noget mange bruger hverdag, hvis jeg brugte min hverdag (og havde pose til den), så nej, så ville jeg heller ikke komme den i posen, det bliver for trættende, men pandebånd er noget man skifter, ja det kan jo være alt fra en gang om ugen, til hver halve år. smiley Jeg har ikke selv nogle kvaler med at huske at komme mine i poserne, da det jo som sagt ikke er noget man skifter hverdag. smiley
    Håber du kan følge mig. smiley

    Frederikke: Forstår ikke helt hvad jeg skal med et link til Damtofts fb side?

    Stine Blom: Okay, så ingen tingel tangel, man er jo nød til at spørge, folk er jo forskellige, jeg ville heller ikke selv have det (eller jo, måske en sød lille perle på snoren, men det er så nok også det). smiley
    Men jeg skriver mig bag øret: ingen tingel tangel og forskellige farver så man kan se forskel. smiley

    Og skal nok lige smide en besked hvis der sker noget med dem. smiley


    Og 1000 tak til alle for svarende. smiley
    Og andre derude, kom ENDELIGT med jeres mening også. smiley


  • #14   26. feb 2013 Du må meget gerne lægge et billede ind hvis du har det smiley

  • #15   26. feb 2013 Mini: Okay, det skal jeg nok huske. smiley

    ÆselDyret: Jeg er godt nok ikke lige hjemme idag, men jeg skal nok tage et i morgen og ligge ind. smiley


  • #16   26. feb 2013 Super smiley

  • #17   26. feb 2013 Jeg ville købe det!

    Og ville nok købe flere hvis jeg skulle sælge pandebånd i fremtiden, så kunne må få et etui med smiley


  • #18   1. mar 2013 Beklager der lige er gået nogle ekstra dage med billederne, har haft lidt internet problemer. smiley

    Men her er de:

    http://i47.tinypic.com/2e207q0.jpg
    http://i50.tinypic.com/1eaqkk.jpg
    http://i48.tinypic.com/mbpsmr.jpg
    http://i49.tinypic.com/34810ts.jpg

    Og igen vil jeg lige pointere at dette bare er en prøve syning. smiley
    Lukningen f.eks vil blive lavet meget pænere, så den ikke ser så "roddet" ud. smiley

    Filina: Lyder godt. smiley
    Dog må jeg sige at jeg ikke er så glad for at folk skulle købe dem, bare for at sælge videre. smiley
    Så vil jeg hellere at man skriver til mig og at man så indgår en form for samarbejde med mig. smiley


  • #19   1. mar 2013 Jeg tror du skal lave etuiet en smule bredere. Jeg har et meget buet pandebånd, som jeg ikke tror ville kunne komme i uden at blive vredet temmelig meget.....

  • #20   1. mar 2013 Stine Blom: Nu er dette etui også lavet til lige præcis dette pandebånd. smiley
    Planen er at lave forskellige etui'er til de forskellige pandebånd, altså smalle og brede lige, smalle og brede til forskellige grader svung osv osv osv. smiley


  • #21   1. mar 2013 Ah, det var smart!!!!

  • #22   2. mar 2013 Hihi, yep. smiley

Kommentér på:
Ville du købe? :)

Annonce