{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.596 visninger | Oprettet:

Min hest taber sin pels i store totter.. {{forumTopicSubject}}

Hej, for godt en uge siden begyndte min hest at fælde i ekstremer. Til at starte med lod det til at hun fældede meget, men det begyndte også at klø voldsomt på hende. Der gik få dage, hvor hun pludselig stort set ingen pels havde bringen.. Det er kommet fra den ene dag til den anden.Det er blevet værre med tiden, så hun taber også voldsom meget pels i hovedet, under maven, på siderne osv. Hun har store og små plamager uden hår.

Jeg har haft dyrlægen ude, for at kigge om det kan være lus, mider, ringorm. Han kunne intet finde. (luseæg mm.) Han synes det var mystisk at man kunne rive store totter af hendes hoved og det skæller så meget. Han har taget en prøve af det. Venter nu på svar.
Hun fik en kur mod blodsugende lus samt kløestillende af ham, hvor jeg så har fået lusekur jeg skal give hende og noget jeg skal vaske hende , der skulle hjælpe mod ringorm, lus mm.

Jeg er ude ved hende hver dag og strigler hende med de bløde børster, for at ikke at rive hendes hud op.

Er der nogen andre der har prøvet noget lignende eller måske har en anden ide om hvad der kunne skyldes at hun fælder i store totter?

- Julie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hest taber sin pels i store totter..
Kommentér på:
Min hest taber sin pels i store totter..

Annonce