{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Gider du lige? {{forumTopicSubject}}

#Hvis dette kaldes udhængning sletter jeg emnet#

Er en smule småirriteret fordi, der er en herinde som konstant deltager i Forums og hakker ned på folk. Ja folk har deres egne meninger det acceptere jeg fuldt ud. jeg skriver ikke navnet på personen da dette ikke er tilladt, men jeg håber personen ser dette og tænker lidt over hvad de skriver til andre!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider du lige?
  • #1   15. jun 2013 Undskyld da smiley

  • #2   15. jun 2013 Rynke: Nej, nej det er ikke jer smiley

    Limserne: Har ikke lyst til at skrive privat da jeg ikke er interesseret i at starte en kæmpe diskussion smiley



  • #4   15. jun 2013 Men kan tydeligt mærke at det er det eneste personen laver på hestegalleri, altså at nedgøre andre.

  • #6   15. jun 2013 Simone: Ja nemlig! Altså er med på at man skal kunne tåle hårde svar, er fuldstændig enig, da forummet er til debatering af forskellig hesteemner, men at have behov for at hakke ned på andre uden grund, har jeg INGEN respekt for!

  • #7   15. jun 2013 Romeo: Jo det synes jeg da man må, men personen bliver meget personlig overfor andre hvilket irritere mig, da jeg synes det synker ned på meget lavt niveau!

  • #9   15. jun 2013 Limserne: kan godt forstå, men er kun tretten år gammel, og er meget nervøs for direkte diskusioner over nettet, da jeg har haft dårlige oplevelser med det smiley

    Og nej det er ikke dig, jeg synes du skriver meget ansvarligt herinde og det har stor respekt for smiley


  • #10   15. jun 2013 Lady. Det er mest en hentydning til personen om at skrive pænt hvis det er personligt eks. 'Din hest er flot' i stedet for 'din hest er grim' Men det er jo generelt herinde:

    "Rende muren mod panden" ??


  • #11   15. jun 2013 Rende panden mod muren*

  • #12   15. jun 2013 Limserne: Netop! smiley

  • #13   15. jun 2013 Er det mig? smiley

  • #14   15. jun 2013 Lige for tiden har der været rigtig mange provokerende debatter herinde, hvor folk synes det er sjovt at forsøge at få folk op at ringe hvilket lykkes ret godt. Og ja med de provokerende kommentare de sommetider udtaler så er det sommetider nødvendigt at de får at vide at de er for dumme at høre på smiley Men derfra og så til kun at gå ind i alle debatter for at nedgøre det er ikke i orden smiley Men nu er der så også nogle der er mere nærtagende end andre smiley De synes det er sjovt at provokere og være flabede over for andre, men når de så får tilbage ja så er man både det ene og det andet smiley Man skal ikke tage det så tungt smiley Er der en der er ond overfor dig synes jeg du skal blokere vedkommende, så kan de ikke gøre mere ved dig smiley

  • #15   15. jun 2013 Stardust: Nej smiley Det er ikke dig, du skriver pænt smiley

    Christine: Lige netop! Er helt enig! Det er ikkeen der er ond overfor mig og personen tænker måske heller ikke på det som tarveligt, men det synes jeg det bluver smiley Det er bare i de forums jeg har læst her til morgen smiley


  • #16   15. jun 2013 Jeg synes bare, du skal skrive til personen privat. Det er ikke sikkert denne ved, at h*n fremtræder som negativ ^^

  • #17   15. jun 2013 Kailie: Nej, det er heller ikke dig, du skriver meget moden af din alder smiley Det prøver jewg også men vedikke om det på nogen ¨måde lykkes smiley

  • #18   15. jun 2013 Alexandoria: Nej det er det ikke, men som der står længere oppe, har JEG ikke llyst til det smiley

  • #19   15. jun 2013 Så kan du måske skrive til en af dem, du kender, og spørge om de ikke ville gøre personen opmærksom på det, hvis den du kender deler samme mening som dig? ^^

  • #20   15. jun 2013 Okay. Men detssvære er Nettet sådan i det hele taget. smiley

  • #21   15. jun 2013 Tror desværre ikke du får meget ud af, at skrive offentligt - skriv hellere til personen privat. Hvis vedkommende bliver led over for dig, kan du jo bare lade være med at svare tilbage, så burde diskussionen jo stoppe der. smiley

    Vil dog sige, at jeg endnu ikke har mødt alle disse personer, der kun er her for at hakke ned - jeg møder nogle, der engang imellem kan hakke ned, men har aldrig mødt nogen, der altid gør det. smiley Derimod findes der åbenbart enormt mange mennesker, der mener de kan udtale sig om, hvordan folk er, ud fra et par enkelte debatter - så mener de pludselig at vide både det ene og det andet, om én, og er åbenbart også pludselig psykologer, der ved hvorfor folk gør som de gør - man skulle næsten tro, at de var tankelæsere. smiley

    Og nej - den er bestemt ikke rettet mod dig, slet ikke! smiley Det var bare for at sige, at nogle gange skal man ikke tage det helt så tungt, som det måske ser ud, og man skal passe på med, at konkludere for meget om folk, for i realiteten aner man intet om dem, og kan/skal derfor ikke udtale sig om dem. smiley Så den er rettet mod alle, der vil udtale sig om, hvorfor folk gør som de gør. smiley


  • #22   15. jun 2013 Hvis du synes det er et problem, så tror jeg du må kvinde dig op og skrive alligevel. Jeg tror desværre ikke det hjælper at oprette en tråd om det smiley

  • #23   15. jun 2013 Måske jeg også har lydt provokerende på nogen i mine kommentare i den debat jeg lige har deltaget i. Men det er jo bare fordi der er nogle der så åbenlyst ikke vil lytte selvom de får smidt fakta og argumenter og links til diverse sider i hovedet. Så efterspørger de noget nyt når de så får det er det ligepludselig heller ikke noget man kan regne med.. Så ja jeg har fortalt dem at de må være dumme eller noget siden de bliver ved og det mener jeg man er når man ikke godtager bevis. Jeg havde sågar haft ringet til en dyrlæge for at høre deres mening både en ikke hestedyrlæge og en hestedyrlæge, men fik bare at vide tilbage herinde at de viste nok heller ikke hvad de snakker om. smiley

    Så hvis det er mig må du meget gerne skrive til mig jeg bider ikke smiley


  • #24   15. jun 2013 Hvis du ikke ønsker at skrive privat, så kan du jo skrive det til personen i den tråd, hvori du mener, at vedkommende hakker ned på folk. Tit er folk endnu "hårdere", hvis man skriver privat, og der burde da ikke være noget i vejen for, at kommentere det i den(eller de) tråd(e), du mener, det er et problem, eller hvad?
    Det kan jo også være, at der er noget, du har misforstået eller mistolket.


  • #25   15. jun 2013 Christine - "Sådan er det bare" er ikke et argument. smiley
    Nogle gange skal man også bare acceptere, hvis der er noget man ikke kan svare på, og så bare komme videre i livet, i stedet for at blive ved, og begynde at køre den over på modparten, og påstå at vedkommende er både det ene og det andet - ikke bare skrive at de 'må' være sådan, men ligefrem skrive at det ER de - det er ikke smart. smiley


  • #26   15. jun 2013 CTS - den der diskussion er lukket, lad vær at begynde den i andres tråde..

    TS har et problem og det er det hun beder om hjælp til, så lad os koncentere os om problemet og ikke bare fortsætte diskussionen herinde smiley


  • #29   15. jun 2013 Synes det er dumt at du laver en offentligt debat om det da der nu er mange som føler sig ramt og tror det er dem smiley skriv hellere privat som de andre også siger

  • #30   15. jun 2013
    ROSALINA&HJALTE

    HG, søde og hjælpsomme??? ahahahha smiley
    Hvornår? smiley



  • #31   15. jun 2013 Christine - Det gør jeg skam heller ikke. smiley Det er da dig, der begynder at nævne ting, der er sket i den anden tråd. smiley

  • #32   15. jun 2013 Jeg gav skam bare et eksempel på hvorfor der blev skrevet de ord som nogle ville kunne synes var provokerende jeg har hverken henvist til tråd elker navn. Jeg begyndte ikke at skrive noget til dig herinde med dit navns benævnelse for at diskussionen skulle køre videre herinde. Det var dig der begyndte at nævne mit navn og køre den videre smiley Så luk den og koncentrer dig om emnet smiley

  • #33   15. jun 2013 Hehe.. jeg kan nu godt se det smarte med den her tråd. Der er allerede et par stykker, der er blevet nervøse for, om det er dem. Måske det virker på flere end det var beregnet til, hvis hun lader være med at nævne navne smiley

  • #34   15. jun 2013 Christine - Den var jo tydeligvis henvendt til mig, derfor reagerede jeg på den, for at gøre tydeligt for dig og andre, der læser din kommentar, at der er flere sider af samme sag, end din. smiley

    Men du må have en fortsat god dag, og i fremtiden lade være med at udtale dig om, hvordan andre er, når du intet ved om det. smiley Hverken direkte eller indirekte.


  • #35   15. jun 2013 Det var den faktisk ikke CTS for der har været flere der har været sådan så det var generelt om dem der har deltaget med den holdning jeg nævner smiley Det ville du også se hvis du havde læst hvad jeg har skrevet derinde til de forskellige smiley

  • #36   15. jun 2013 Christine - Jeg siger heller ikke, at den kun er henvendt til mig, gør jeg? smiley (Det ville du vide, hvis du havde læst hvad jeg har skrevet....)

  • #38   15. jun 2013 Tenna: Hihi ja, kan oplyse at ingen som er bekymrede for om det er dem er det smiley

    Kan godt forstå i synes jeg skal skrive privat eller konkret i den tråd. Det erogså det smarteste, jeg har bare ikke modet til det smiley Jeg ved det lyder dumt, men jeg er kun 13 år gammel, og meget nervøs for den slags smiley Har haft nogle dårlige oplevelser bla. på Facebook, og her på HG, kan folk skrive rimelig hårdt tilbage og jeg er meget nærtagende. Jeg ved godt at så skal jeg passe på med at være herinde, men jeg deltager heller ikke tit i debatter smiley

    Måske gør jeg det alligevel når jeg lige har taget mig sammen smiley


  • #39   15. jun 2013 Cts - Prøv at læse din øverste sætning smiley I den kommentar du skrev for 35 minutter siden smiley

  • #40   15. jun 2013 Christine - Ja, jeg skriver, at den er henvendt til mig. smiley Men jeg skriver ikke, at den KUN er henvendt til mig. smiley

Kommentér på:
Gider du lige?

Annonce