{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

han snød mig! {{forumTopicSubject}}

jeg var på vorbasse idag, og købte et par Dr.Dre headset, bare de bedste EVER(!), nå men han skulle have 800 kr for et par lilla, så sagde jeg "ej... det er for dyrt" og skulle til at gå så sagde han" hvad vil du så give?" og vi diskuterede lidt frem og tilbage og han sagde så "300 kr nu og her?" jeg sagde så "giv mig lige 1 min, skal lige snakke med min mor" og jeg lånte så den 100 kr jeg lige manglede og betalte ham, vi finder så ud af det er uægte(!) og han vil ikke tage det retur, kun hvis jeg kun får 150 kr tilbage og har så valgt at beholde dem, men de ægte har 2 sæt ledninger (en rød og en sort), en sort æske til dem og de bruger batterier, men mine har kun 1 rød ledning med og ingen æske og de bruger ikke batterier, så er sku ikke sur da jeg ikke vil hen og skal købe batterier hele tiden, sådan som jeg bruger headset XD
men de hvide han har til 1.100 der ude, er ægte smiley
det er ham der også sælger motorcrosser og motorcykler og gud ved hvad smiley
nå, men det endte med at jeg bruge 950 på vorbasse idag, så ingen penge til imorgen, men fik købt et sort hovedetøj med hvidt forring til 200 kr, et orange underlag til 150 og fik så en gratis salt sted med (den store), et par FEDE bukser til 130 kr (fandt så ud af at lidt længere ned af den vej fik man 1 par for 100 kr og 2 par for 150 kr -.-"), headsettet, 1,5 kg godbidder til 50 kr og en sadelsæbe smiley
har i været det ude idag? hvad har i brugt og købt? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han snød mig!
Kommentér på:
han snød mig!

Annonce