{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
708 visninger | Oprettet:

Clairvoyance (mennesker) {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der har erfaringer med at besøge en Clairvoyant f.eks hvis i har været fortvivlede eller ikke vidste hvad i skulle gøre? hjalp det? og havde h*n ret?
Jeg aner selv ikke hvad f*ck jeg skal gøre og har overvejet at bestille tid hos en clairvoyant for at blive mere sikker i hvad der er det rigtige for mig men det er ´lidt´ dyrt og jeg gider ikke smide penge efter noget der bare er purre opspind.
Tror i på det?
Og hvem kender i af gode ægte Clairvoyanter i Jylland?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clairvoyance (mennesker)
  • #1   26. aug 2013 Hm:/
    Jamen det jeg skal finde ud af er hvad der er bedst for mig lige nu og hvad jeg skal gøre, jeg vil gerne have mere sikre svar.


  • #2   26. aug 2013 Gå til en coach istedet. Tror i dit tilfælde det er bedre. Har en i familien, men om det er sandt skal jeg lade være usagt

  • #3   26. aug 2013 Jamen en coach kan jo stadig ikke fortælle mig det jeg skal bruge, jeg har brug for en der ved noget mere:)

  • #4   26. aug 2013 Du er 14 år smiley du har god tid ! smiley
    Så en i fjernsynet forleden der sagde at hvis de (altså voksne mennesker i flertal) skulle vælge en uddannelse de ville ha resten af deres liv, så ville de som voksne godt nok heller ikke vide hvad de skulle vælge, det er jo en beslutning der er så godt som umulig at tage. Og man kan jo altid vælge om smiley

    Det inspirerede mig meget!


  • #5   26. aug 2013 Jo der findes skam ægte clairvoyante... Alex fra livetabc.dk er en af dem og desuden ret billig i forhold til så mange andre.
    Har selv brugt ham, og han give mig historier og mig og den afdøde (det var afdøde kontakt ikke clairvoyance) som han umuligt kunne vide... Ting jeg ikke engang vidste før jeg fik spurgt den afdødes søster...
    Så Alex kan varmt anbefales. Har brugt ham til healing, afdøde kontakt og ved st han også er genial til telepati med dyr.


  • #6   26. aug 2013 Line - det er ikke det jeg søger hjælp til. Jeg er psykiske problemer og har lige droppet min efterskole og skal nu finde en måde at tage 9. klasse men jeg aner ikke hvordan eller hvilken slags sted jeg skal finde for at blive glad..:)

  • #7   26. aug 2013 Hej
    prøv at søge på google, jeg har snakket med en der gjorde dette over Skype:-)
    Held og lykke:-)


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   26. aug 2013 Lykke: du skriver mine tanker smiley

    Snak med en psykolog og en studievejleder..

    Jeg tror ikke på alt det der pjat med claivoyance osv..


Kommentér på:
Clairvoyance (mennesker)

Annonce