{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Vil gerne videre med livet. M. Eller u. Kæreste ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har alt, kæreste, bil. Hest, fast arbejde, uddannelse, ja alt hvad jeg kunne drømme om, og nu føler jeg at jeg er klar til at tage skridtet videre og få et barn, ja jeg fylder kun 20 på lørdag, og hvad så, jeg har sagt siden jeg var 15 at jeg skulle være ung mor, har været gravid 2 gange, første kan med frivillig abort da jeg ikke vidste hvem faren var, og anden gang var ufrivillig abort for 2 år siden, har været sammen med kæresten i 4 år og vi er forlovet. Jeg ved min kæreste har en drøm om at få sit eget landbrug, og vil rigtig gerne støtte ham og være med til at udleve hans drøm, men lige nu er jeg bare ved at køre sur i det, for jeg føler jeg er klar til at komme videre, kæresten er 6 år ældre end mig, men han siger han ikke er klar. For 3 år siden sagde han at så snart jeg var færdig med min uddannelse kunne vi få et barn, men han bliver ved med at udskyde det, og det gør mig både ked af det og i tvivl om at det er mig han vil være sammen med, hvornår er han klar til at tage skridtet videre. Enten bare begynde at kigge efter en gård eller prøve at få et barn med mig. Ingen tvivl om at jeg elsker min kæreste, men lige nu mangler jeg udfordringer og noget nyt, nye mål.
Selvom jeg elsker min kæreste er jeg faktisk også så lang ude at jeg overvejer at gå nye veje uden ham, men er bestemt ikke sikker, da han virkelig er fantastisk på så mange områder.

Ih, ved ikke hvad jeg vil med emnet smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil gerne videre med livet. M. Eller u. Kæreste ?
  • #1   30. sep 2013 øhh, ik for noget, men synes da du bestemt skal vente med at få et barn, hvis du ikke engang er sikker på at du vi være sammen med ham?

  • #2   30. sep 2013 Ihhh du lyder skruk nu Line smiley Pas nu på du ikke bare træffer valg fordi du er 'trængene' til noget nyt/barn eller lign.. Overvej det nøje.

    Jeg kan godt forstå dig.. Jeg gad også gerne have barn allerede, men i forhold til dig, skal jeg have styr på mit liv først før jeg planlægger det.
    Så nu du har styr på alt, kan jeg så godt følge dig..
    Har du evt forsøgt at snakke med din kæreste så lige ud om det som du skriver lige ud til os her? Måske han bare er usikker på om det er tomme ord fra din side, eller bare typisk 'usikker' som en mand nu kan blive? smiley

    Ønsker dig held og lykke ihvertfald smiley


  • #4   30. sep 2013 Han vil ikke, da jeg blev gravid anden gang var han meget i mod det, men sagde til ham jeg ikke kunne klare at få et abort mere, og han begyndte at acceptere det eftersom dagene gik,


  • Stine F
    Stine F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   30. sep 2013 Ud fra hvad du skriver, så lyder du ikke til at have overvejet dit valg omkring barnet nøje. Det er hårdt og krævende at have et barn. Det er altså ikke altid så lyserød som folk går og tror (selvfølgelig er der også mange gode tider). Jeg har en datter på 8 måneder, så derfor ved jeg hvad jeg snakker om. Og så skriver du også at du ikke er sikker på, om du vil være sammen med din kæreste. Det synes jeg du burde finde ud af, FØR i planlægger barn.



  • Stine F
    Stine F Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   30. sep 2013 Hvis ikke han ønsker børn lige nu, så er du da nød til at acceptere det.

  • #7   30. sep 2013 Selvfølgelig vil jeg være sammen med min kæreste, ellers havde problemet jo ikke være så stort, det for mig i tvivl er om han nogensinde bliver klar til at komme videre i hans liv, og det gælder alt, han drømme, vores fællesdrømme og mine drømme, han udskyder det hele tiden,

    Jeg ved godt hvor hårdt det er et barn, har ikke prøvet det, men rigtig mange af mine veninder har allerede fået børn, flere af dem har sagt de aldrig skulle have børn og gik i byen og alt muligt lige til det sidste, og jeg har aldrig gået i byen. Har altid haft det der jeg skal snart været mor i hovedet, vil 1000 gange hellere være oppe hele natten med en 'ven' for livet end at bruge penge og tømmermænd på alt muligt fis som jeg alligevel ikke får noget ud af.


  • #8   30. sep 2013 Det er også vigtigt at din kæreste har alt han drømmer om, ligesom dig, før I tænker på at få et barn. Husk det er ikke kun dit barn, men jeres begges, og fordi han er dét ældre end dig, behøver han bestemt ikke at være klar endnu.

  • #10   30. sep 2013 Et brændende ønske om børn er nødt til at være et fælles ønske.

    Du må tage en snak med ham, hvad ønsker han af livet , inkluderer det børn eller ej.
    Ønsker han børn senere, jamen så må du vente. Hvis han er manden i dit liv smiley
    Vil han ikke ha børn, så må du finde ud af om du kan leve uden.


  • #11   1. okt 2013 hmmm hvis han er kærligheden i dit liv, så pas godt på ham. Søde mænd hænger ikke på træerne. Kan dog også forstå dit ønske om at få et barn, men vent et år eller to, det kommer nok.

  • #12   1. okt 2013 Det med barn ska være et fælles ønske smiley

    Min mand og jeg havde besluttet os for for 3 år siden a prøve men da jeg var MEGET overvægtig og havde følge sygdomme heraf kunne det ikk lade sig gøre smiley
    Jeg sagde så sidste år a nu ville jeg være egoistisk og få en gby operation så vi stoppede med projekt barn (selvom min mand var træt a det)
    Men nu et år efter er jeg gravid i 15 uge....

    Nogle gange ska man i et forhold/ægteskab være egoistisk og det er ok. Din kæreste føler sig måske ikk klar og han er derfor egoistisk så han kan blive klar.

    Pres ham ikk så mister du ham


  • #13   1. okt 2013 Du er altså også kun 19. Så ingen hast...

Kommentér på:
Vil gerne videre med livet. M. Eller u. Kæreste ?

Annonce