{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

halstedhus efterskole vs. andre efterskoler {{forumTopicSubject}}

Godaften hg! smiley

(da jeg ikke fik nogle svar i mit andet emne prøver jeg nu igen)

Jeg overvejer at tage på efterskole med ridelinje så jeg kunne have min egen pony med og jeg har kigget lidt på halstedhus og jeg syntes at det lyder spændene og jeg har kun hørt godt om den men jeg mangler svar på nogle spørgsmål omkring efterskolen så jer der har været der hvordan er undervisningen både ridemæssigt og skolemæssigt?
Hvordan er foldene?
Er der mulighed for at ride ture der står nemlig ikke rigtig noget om tur muligeheder på deres hjemmeside?
og hvordan er værelserne?
Er der andet så skriv endelig også det både godt og dårligt
Har i ikke lige været på halstedhus efterskole men en anden med ridelinje så skriv gerne navn på den hvordan undervisningen er ridemæssigt Og skolemæssigt hvad i syntes om den osv. Da jeg er åben for andre muligheder Da jeg ikke har besluttet mig endnu så det kunne jo være der var en anden der faldt i min smag så jeg havde lidt at vælge i mellem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  halstedhus efterskole vs. andre efterskoler
  • #1   5. okt 2013 Tag et kig på Sportsefterskolen Sjælsølund! smiley

  • #2   5. okt 2013 okay kigger lige smiley

  • #3   5. okt 2013 tag et kig på Vestbirk efterskole, de har egen ridecenter smiley

  • #4   5. okt 2013 Jeg har selv været på hastedhus i to år, jeg var så glad for det! Du kan sagtens have din egen hest med. Deres folder er super gode, de er lige blevet renoveret. Det er skide gode tur muligheder, vil du i skoven eller på stranden, snakker du bare med Lilli, så finder i en weekend, hvor i laver en heldags tur! smiley På mit andet år red jeg en tur på 30 km! Så kan kun sige at deres tur muligheder er gode + der er gode marker at jorde på ;-). I skolen er lærene super søde, de hjælper hvis du har mange problemer, de tager dig gerne til siden under undervisningen for at hjælpe dig! Deres undervisning i ridning er også super gode, de underviser dig fra det niveau du er op og op efter smiley Alle ridelærerne er super søde, de hjælper dig gerne! Du kan selv bestemme om du vil have dressur eller spring undervisning, men du kan også bare vælge at ride tur i din undervisning smiley Er der noget du vil spørge om kan du skrive en PB til mig smiley

  • #5   5. okt 2013 efterskolen så jer der har været der hvordan er undervisningen både ridemæssigt og skolemæssigt?
    rideundervisning: der er 3 ridelære alle super gode, de underviser dig i det du har brug for, i dit niveau og hvad du vil (hygge, begynder, øvet og stævne rytter)
    skolen er de også seriøs og jeg gik fra 4 taller til 12 taller
    Hvordan er foldene og ridebanerne?
    der er ride hus med spejle super dejligt! så er der en dressur bane med lys så du også kan ride ude når der er mørkt, og så er der en god spring bane. foldene blev renoveret her i sommers så de er rigtig gode, g de er med låger meget praktisk når der står så mange heste ude på skole folden.
    Er der mulighed for at ride ture der står nemlig ikke rigtig noget om tur muligeheder på deres hjemmeside? der er tur muligheder men det er mest på vejen smiley
    jeg var super glad for at gå der


  • #6   5. okt 2013 okay tak for svar jeg bliver mere og mere sikker på at det er det jeg skal! smiley

  • #7   5. okt 2013 hvad med smed skal man selv bestille det eller hvordan er det? smiley

  • #8   5. okt 2013 Du kan bruge din egen smed, eller skolens smiley Og det samme med dyrlæge.

  • #9   5. okt 2013 okay tak smiley

  • #10   6. okt 2013 det er en rigtig god skole, og jeg havde min egen hest med der ned:)

Kommentér på:
halstedhus efterskole vs. andre efterskoler

Annonce