{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Bidløs {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley
Jeg har inden jul redet med en hjemmelavet sidepull...han gik fint....Men jeg fik så den her sidepull i julegave....Jeps jeg har sprunget bidløs før...Men jeg tænkte nu måtte det være tid til at springe de "høje" spring... Jeg springer så 2 gange uden problemer....3 gange afviser ham og det er helt fint da det er mig der afviser faktisk..... Så jeg undviger en sidste gang så vælger hesten da at gallopere samtidig med hovedet nede+at bukke xD Jeg for standset ham og rider hen til springet...Men jeg er så uheldig jeg kommer til at lande foran sadlen samtidig med han sætter af....Så lander han og jeg røger af....Jrg slog mig ikk og han stoppede fint....Men jeg er lidt nærvøs for om han vil tage hovedet ned samtidig med han springer? Det ligner lidt det var det han gjorde men jeg lægger ikke mærke til det da jeg jo tænker "oh Shit nu gælder det om at blive siddende" xD Hvad kan jeg gøre for at få mit mod tilbage? Yes jeg er lidt nærvøs efter jeg faldt af og min finger blev skæv smiley Altså inden jeg faldt af igår....Så hvordan for jeg modet tilbage? smiley Her kan i se mit meget prof. Spring xD https://www.facebook.com/photo.php?fbid=611472582250651&set=a.596565120408064.1073741828.564371280294115&type=1&theater
Obs. Har ikke underviser og jeg sparer sammen til at blive undervist smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bidløs
Kommentér på:
Bidløs

Annonce