{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
602 visninger | Oprettet:

Tricks og horsemanship {{forumTopicSubject}}

Hey!
vil meget gerne starte noget horsemanship, akademisk og tricks op. Altså stille og roligt.
Nogle der kan skrive hvordan man kommer igang?
Altså hun han smile og kysse. Men det er ikke noget jeg har lært hende. Men jeg vil gerne lære hende nogle tricks og en masse jordtæning. Bare en gang om ugen cirka, smiley
Skriv meget gerne, har brug for lidt hjælp. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tricks og horsemanship
  • #1   12. jan 2014 Følger lige med smiley

  • #2   12. jan 2014 Gå ud på ridebanen og snak med din hest, gå med den løb med den leg med den, horsemanship er jo alt hvad du foretager med hesten og tricks kan du finde guides til på nettet bare slå dem op, og akademisk er jo bare at gå igang med at finde ud af havd det er og hvilken du vil gå med din hest smiley

  • #3   12. jan 2014 Altså jeg løbe træner tit med min hest, så kommer vi begge I form og han har lært at han skal løbe og *gøre sig til*, hvis jeg ryster en flaske med små sten I smiley

    Altså er enig med Stephanie smiley


  • #4   12. jan 2014 Start eventuelt med at læse noget om hestens indlæringsevne, anatomi og reaktionssystem. Det kommer du langt med! Ryste, gabe, rulle tæppe ud og spanske skridt er gode tricks at komme igang med. Det er vigtigt at når du går igang at du ikke har store forventninger til hesten for det er som regel der det går galt for de fleste. Det gik godt igår og så tænker man "i dag går det ligeså godt", men det gør det ikke altid og så bliver man frusteret og det mærker hesten og bliver usikker. Og så bare start stille op som du selv siger smiley

    Ellers bare brug en masse tid med din hest, gnub den, snak med den, gå lange ture med den for det er i virkeligheden det din hest vil elske dig mest for.


  • #5   12. jan 2014 Mindgames og signaltræning er super lærerigt, og man kan hurtigt se hvad man skal arbejde videre på! smiley Jeg har oprettet et par guides på min hjemmeside og youtubekanal til tricks, hvis du en dag sidder lidt fast. smiley

Kommentér på:
Tricks og horsemanship

Annonce