{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Horsemanship, og tricks :D {{forumTopicSubject}}

Jaaer, hej HG! smiley

Jeg har nu trænet horsemanship med Tara, min dejlige araber/haffer blanding, i ca. et halv år. og jeg vil lige høre jer, hvad i syntes om tricks og i det hele taget horsemanship?

I kan gå ind på taras galleri og se hvilke tricks hun kan ;D

Hvilke tricks kan jeres?
Hvis i har noget imod horsemanship, så skriv gerne hvorfor?
Er der for jer rigtig og forkert horsemanship?
Hvad er det for jer?
Og hvilke metoder bruger i, til horsemanship? (altså, smækker i ponyen med sticken, når i når 4'er fase?) Osv.


-DreamTeam, Kig forbi smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Horsemanship, og tricks :D
  • #1   1. sep 2012 Nu mener jeg ikke at man kan træne desideret horsemanship, da horsemanship er al omgang med hesten, det vil sige alt, som at ride, strigle, hygge, ja alt du laver med hesten! smiley Jeg mener det mange kalder "horsemanship" egentlig er jordtræning..

    Jeg træner rigtig meget fra jorden og øver også mange tricks! smiley Efterhånden kan Tjalfe mange tricks og øvelser fra jorden, og det er bestemt noget som har givet noget ekstra til ridningen, da øvelserne kan hjælpe til på ridningen smiley


  • #2   1. sep 2012 Jeg synes virkeligt at det er fedt. Man bliver virkelig knyttet med sin hest/pony. Jeg har lært Coco at kysse på kommando og meget mere. Har kært min tidligere traver som overhoved ikke kunne lide at blive kysset eller rørt på mulen. Hende har jeg lært at når jeg laver kysselyde skal hun kysse på på munden. UDEN! At bruge fingerne til at pege eller noget andet. Horsemamship har gjort at jeg kan ride min haffer uden hun kyler mig af. At hun har tilladt at jeg må sidde på hende. Skal træne meget mere med hende. Men hende og mit har virkelig fået et stærkt bånd allerede. Det er kun mig der kan ride hende, alle andre kyler hun af. Så ja. Jeg synes det er det bedste!

Kommentér på:
Horsemanship, og tricks :D

Annonce