{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

buk? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!
Jeg er igang med nogle basale ting inden min ismule skal tilrides.
Han bliver derfor motioneret på ride banen hvir ham bare for lov at løbe rundt og så stopper jeg ham et par gange hvor han så kommer hen til mig.
Spørgsmålet er så bare, når han løber rundt der og hygger sig så kommer der mange buk spring.
Vil det komme under selve tilridningen? smiley

Tak for svar på forhånd!
Alle unødige svar der ikke vedkommer spørgsmålet bedes ikke kommetere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  buk?
  • #1   31. jan 2014 Det tror jeg ikke du kan vide med sikkerhed, før du forsøger dig med tilridningen. smiley

  • #2   31. jan 2014 Okay, han har mega meget energi og springer og spjætter helt tosset smiley

  • #3   31. jan 2014 Det gjorde der ikke ved min. Han bukker også hvis han synes han har det vældig sjov løs på ridebanen, men han har kun bukket en gang med rytter og det var fordi han så verdens farligste busk x-D

    MEN når det er sagt så vil jeg opfordre dig til at se om du kan undgå at hesten bukker på ridebanen. Det er en rigtig dårlig vane, som godt kan vise sig under ridningen, hvis han har lært at ridebanen er der man "går amok" og bukker.
    Derudover laver det huller i banen, hvilket kan være rigtig træls, men det er en helt anden snak smiley


  • #4   31. jan 2014 Det er bestemt ikke sikkert. Min er fuldstændig tosset når hun bliver lukket løs i ridehallen. Også når jeg longerer hende bukker hun højt og kan finde på at småstejle, men så snart jeg hopper op er der ikke noget. smiley
    Men det er ikke til at vide før du sidder der.
    Held og lykke med tilridningen! smiley


  • #5   31. jan 2014 mange heste bukker og løber og har det sjovt når de løber frit det gør de jo også på folden.

    om den bukker under ridningen det er jo forskelligt fra hest til hest, det kan jo også være den bare bukker en gang også ikke mere.


  • #6   31. jan 2014 Nej okay, smiley tak for svar, og lige til det med at der bliver huller i ridebanen det gør der bestemt ikke i den jeg har da der er en god lag sand som hverken fryser eller klumper men ligger sig godt og laver ikke små eller store huller smiley og det er jeg mega glad for! smiley men det med at få ham til at stoppe med at bukke det ved jeg så ikke lige hvordan jeg skal gøre det smiley

  • #7   31. jan 2014 Min bukker kun, når han får lov til at løbe stærkt. Så der virker det bare at sørge for at han altid holder et fornuftigt tempo.
    Og så standser jeg ham med det samme hvis han bukker og tager et par omgange i skridt og begynder derefter forfra.


  • #8   31. jan 2014 Problemet er bare at hvis ham af min han får lov at spæne rundt som vil og tosset så er han lidt svær at få ned igen men der bruger jeg min stop lyd, hvis jeg rækker longepisken ud foran ham løber han bare igennem smiley

  • #10   31. jan 2014 Min haflinger lavede og laver stadig, de mest sindssyge bukkespring uden rytter. Men har aldrig bukket, stejlet eller stukket af med rytter.

  • #11   31. jan 2014 Okay tak for hjælpen! smiley


Kommentér på:
buk?

Annonce