{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Problemer med baghovene. {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere.
Jeg har en vallak på 3,5 år, som jeg fik for et par mdr siden. Jeg kender ikke rigtig noget til hans historie før i tiden, men har desværre lidt en mistanke om han har været ude for nogen ting. (Han var fx skrækslagen for sadler da jeg fik ham)

Han er generelt en meget rolig vallak, som trods sin alder finder sig i stort set alt. Han kan røres over hele kroppen og løfter villigt begge sine forben. Kan også sagtens strigles og røres på bagbene, MEN det store problem er at løfte dem.
Når vi har forsøgt trykker han sig sammen, spænder, smider ørerne i nakken og begynder at sparke om sig samt trampe rundt.

Jeg har tænkt lidt, om det kunne have noget med dårlig balance at gøre? Men så burde han bare ikke blive så aggressiv.
Min smed vil ikke komme og ordne ham, før han har lært at løfte sine bagben ordentligt (han går uden sko og de er slet ikke for lange endnu, men vil jo gerne have styr på det inden vi når dertil).

Som det er lige nu har jeg de sidste par måneder prøvet at bede ham om bare lige at løfte, uden at sparke. Men længere kan vi bare ikke komme uden han bliver anspændt.

Så jeg ville høre jer, om I har nogen gode ideer til, hvordan jeg skal gribe dette an?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med baghovene.
Kommentér på:
Problemer med baghovene.

Annonce