{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Stolt af min unghest <3 {{forumTopicSubject}}

Har i dag redet undervisning på min 4 års vallak for første gang smiley

Det er kun tredje gang jeg rider ham, siden jeg fik ham hjem i maj, da jeg har haft fokus på at lade ham falde til og lave jordarbejde og tilvænningsarbejde med ham. Desuden har jeg også villet have ham tjekket af smed, massør, dyrlæge og sadelmager inden jeg gik i gang. Så det er virkelig dejligt endelig at være i gang med ridningen, og Zacko tager det som en stjerne smiley Det gik så godt i dag, at vi endda prøvede at trave for første gang smiley

Måtte bare lige dele min glæde smiley Andre der har haft en god dag med hesten?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af min unghest <3
  • #1   11. sep 2014 ååååh hvor skønt, jeg er selv igang med en "ung" hest, han har dog brug for god tid, så vi kan faktisk først nu trave en hel omgang på banen, selvom vi har været igang i 8 mdr.

    Men det er altid dejligt når arbejdet betaler sig smiley

    Jeg har ikke redet nogle af dem i dag, da jeg istedet har ryddet op i 8 timer i stalden i dag, så jeg gad sådan set ikke mere da jeg var færdig for i dag smiley


  • #2   11. sep 2014 Ej hvor dejligt! Og synes da det lyder super flot, at du har haft hesten så længe, men alligevel har gjort rigtig meget ud af forarbejdet inden du satte dig på ryggen! Skulderklap til dig! smiley

    Jeg havde fysioterapeut ude til min i dag. Hun kom igen, efter at have været der for 3 uger siden, hvor pony var rigtig låst. Denne gang var der ingenting at se, udover det, jeg selvfølgelig skulle træne videre på - så det var bare såååå dejligt!


  • #3   11. sep 2014 Min 2 årige datter har i dag været oppe og sidde på min unghest som lige er fyldt 4. Han har kun været redet i 2 md ca. Så er også stolt ungheste ejer...


  • #4   11. sep 2014 Jeg er igang med denne 5 års! Tredje gang med rytter! I går red jeg også uden hjælp! En fantastisk sød hest

    profilbillede
  • #5   11. sep 2014 søde heste vi har. Jeg longerede 5 minutter i skridt. Bagefter red jeg 5 minutter i skridt. Herefter gik jeg en tur med min 4 års haflinger i skoven. I dag kunne jeg mærke at hun var nærmest doven, så træningen passede lige til hendes humør,

  • #6   11. sep 2014 Hvor er det fint!!

    Jeg er også smadderstolt af min "unghest." Nu er hun godt nok 7 år gammel, så næste år kan vi ikke rigtig kalde hende baby mere.
    For to år siden blev hun kaldt livsfarlig, og i dag har hun været den mest forsigtige træk-hest, til en 1-årig, der skulle have sin første ridetur. smiley


    profilbillede
  • #7   11. sep 2014 Det er så skønt når det bare kører på skinner smiley Dejligt at du har fået ham tjekket, så han er 100% fit for fight smiley Står også med en unghest..

    I dag ville jeg longere, som jeg gør en gang om ugen, men inden jeg får givet ham trense på, vælger han at bakke og sætte røven oveni hegnet.. Det resulterer i at han får stød lige i nummergøjen, bliver forskrækket og hopper direkte op i måsen på mig og derefter videre ud på gårdspladsen, alt imens han kun har tøjlerne omkring halsen.. Han er heldigvis godt til at lytte og faldt til ro meget hurtigt og fik trense på.. Men nu har vi begge to ømme numser, så vi er et kønt par smiley Han var til gengæld meget dygtig i longen i dag, så ved ikke om det stød gav lidt ekstra energi :b

    I kan da lige få et billede af bæstet smiley



    profilbillede
  • #9   12. sep 2014 Lækkert, det er en rigtig dejlig følelse! smiley

    Er selv i gang med min 3 års ridning, inden han går på vokseferie. smiley


    profilbillede
  • #10   12. sep 2014 Jeg er også i gang med min 3-årige Haflinger dreng, og det går bare forrygende! Vi har ikke travlt, og det går lige så stille fremad hele tiden. Det er skønt! smiley

    profilbillede
  • #11   12. sep 2014 min lille dreng var også rigtig dygtig i går smiley
    han gik næsten lige ud hele vejen forbi nogle kør smiley og han var så sød da smeden kom smiley

    så også en meget stolt unghest ejer her smiley


  • #12   15. sep 2014 Tak for jeres søde kommentarer. Dejligt at høre om jeres historier og fremgang også. Man bliver så glad og stolt af at arbejde med de kære dyr smiley

Kommentér på:
Stolt af min unghest <3

Annonce