{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning i mørke
  • #4   18. nov 2014 Jeg rider TIT ture ved ret trafikeret vej i mørke... Hesten og jeg er tapetseret i lygter og reflekser...

    OG så oplever jeg faktisk at billisterne tager MERE hensyn til mig i mørke, end de gør i dagslys.. Simpelthen fordi de ikke kan se hvad det er der går der - de kan bare se en masse reflekser...


  • #5   18. nov 2014 Jeg rider også tur i mørke dagligt, og her er hesten og mig selv, også pakket godt ind i refleksker, og blinklys. smiley
    Og jeg er faktisk enig med Sandie, jeg oplever også at bilisterne tager mere hensyn, så bare afsted med dig. smiley


  • #6   18. nov 2014 Sandie og Cecilie: I er godt nok heldige .. Hos mig kører folk faktisk hurtigere forbi selvom vi er overfyldt med reflekser .. smiley

  • #7   18. nov 2014 Har førhen redet rigtig mange ture i mørke - dog på ubefærdet vej og ruter som både mig og hesten kendte rigtig godt.

    Reflsker og pandelampe på - og så afsted!

    Det kommer nok meget an på hesten, nogle bliver nervøse og stressede når man træner i mørke. Min var ligeglad fra start så jeg red bare ud smiley


  • #9   18. nov 2014 Er der nogen der rider på udendørs bane UDEN lys i vinterhalvåret efter mørkets frembrud, kan man det?

  • #11   18. nov 2014 Jeg rider i skoven når det er mørkt. Har en refleks jakke på, ponyen får refleksdækken på, 2 benrefleksler ( De 2 andre er væk -.-) og lidt lys på fortøjet.
    Det gælder om at kende stierne man rider på, hvor er der mudder, hegn, dyr og huller.
    Mørket holder mig ikke tilbage smiley


  • #14   18. nov 2014 Jeg rider hend til ridehuset i mørke smiley med reflekser på self smiley Alex er ikke så glad for mørke så jeg går ved siden af ham smiley

  • #16   20. nov 2014 Hi hi har stået og kigget på vores bane i som ligger næsten lige udenfor stalddøren, men synes godt nok det ser sort ud derhenne.
    Nej vi rider også iført refleksdækken m.m. afsted til rideskolen og ellers har en nabo længere oppe af vejen også en udendørsbane med lys vi kan leje os ind på, men vi rider simpelthen også bare mindre om vinteren end om sommeren.


Kommentér på:
Ridning i mørke

Annonce