{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Glad for resultater! Kom med jeres. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige her på en mørk og kold januar aften, efter at have puttet alle hestene og tænker på resultater.

- Det poppede med det samme op i hovedet på mig at det VILDESTE må være at have sprunget 110 cm på Marko, da vi netop er gået i gang med næste projekt.. lidt mere seriøst spring.

Del da lige jeres glæde over et eller andet med hypperne så jeg kan sidde og smile og jeres oplevelser.

God aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glad for resultater! Kom med jeres.
  • #1   15. jan 2015 I sommers da mig og en veninde red tur, havde kun haft Limo i en måned eller sådan noget hvor hun så spurgte om jeg ville være med til en galop (har altid været bange for galop) hvilket jeg var ret skeptisk med på tur men gjorde det og det gik super så det er jeg rigtig stolt over smiley

    dog faldt vi begge af så snart vi var kommet hjem til mig og lige ville tage en galop på et græsstykke vi har xD men det var okay fordi det var det sjoveste fald i verden smiley

    Det smukke makkerpar xD


    profilbillede
  • #3   15. jan 2015 Jeg ved godt det lyder så småt… Men mange bække små smiley Da jeg for cirka to uger siden, red alene over til ridehuset smiley (det ligger cirka 5 minutter skridt fra stalden) smiley

    profilbillede
  • #4   15. jan 2015 Det største jeg indtilvidere har opnået med min hest, må nok være dyrlægens ord: (Sådan ca.. smiley )
    'Hold da op Mie! Sikke en fantastisk og medgørlig hest, du har fået ud af ham! Den skal du virkelig ha'! Du har gjort et imponerende arbejde'

    Da jeg fik Hotte var han totalt uden for række vide..Han var ikke til, at kontrollere, hvis han selv havde fået en anden ide.
    Vi var på klinikken, fordi at han havde "brækket et ben" (En flænge i en knogle i bagbenet)

    De var 2 fuldvoksne mænd - dyrlæger! - om, at prøve at longere ham, og løbe med ham. Dét var ikke muligt...Han var alle andre steder, og totalt umuligt, at få til at gøre som man ville. Bar det at få ham til, at stå stille var en kæmpe kamp.

    Da jeg så for 14 dage siden, var på klinikken igen grundet en anden skade, var dyrlægen noget imponeret. Her kommer jeg, med samme kæmpe hest, i grime og skal ind og longere ham. Ved min mindste tanke, går han frem i trav. Ved mindste bevægelse stopper han og vender volten. Han var ROLIG! Samarbejdsvillig og fuldstændig styrbar i ALT hvad han blev udsat for!
    Blev rost til skyerne flere gang! Det var SÅ fedt!

    JEG ER LYKKELIG!

    Vi mangler meget, men vi er virkelig kommet langt!


  • #6   15. jan 2015 Jeg tror to oplevelser stikker ud for mig i 2014..

    1. Da min hest valgte at springe en halmballe med mig, trods jeg var så dum og vi styrtede efter... Aldrig i mit liv har jeg haft så mange smerter, men min hest gjorde det rette - stolede på mig - det var min fejl og jeg kan med ord ikke beskrive hvor glad jeg er for at der ikke skete noget med hende, men kun med mig ! smiley

    2. Da jeg langt om længe fik en dressursadel der lagde 100%, og efterfølgende fik verdens bedste tur, hvor vi bare kunne alle de øvelser som vi havde set frem til at kunne sammen engang... Jeg har aldrig kunnet sidde nedsidning på hende pga enorme rygsving - men den her sadel hjalp mig ned omkring hende, så jeg endda kunne sidde på hende i en øgning.. Glad rytter? JA TAK smiley


  • #7   15. jan 2015 Da Natash og jeg red to springklasser og hun reddede min røv hvergang da jeg havde slået en flig af albueknoglen på opvarmningsbanen. Tror aldrig jeg har været så stolt af hende før.

    profilbillede
  • #9   15. jan 2015 At vores arbejde igennem et år er begyndt at bære frugt! smiley

    ENDELIG søger han ned, fremfor at krølle nakken sammen og slippe biddet fuldstændig.. smiley


    profilbillede
  • #10   15. jan 2015 Shit en hals den har fået Sanne smiley Flot!

  • #12   15. jan 2015 Salmone: Ja, det begynder at hjælpe.. Men generelt er hans muskler over hele kroppen bare vokset. Røven er blevet rund og skuldrene bredere.. smiley Hopper af glæde indeni hver gang jeg sidder og ser de nyeste billeder af ham, fordi det bare har været skide træls nogle gange, hvor han bare har åbnet munden og sluppet alt fortil og bare krøllet sig sammen..

  • #13   15. jan 2015 Tro mig, jeg kender til det...
    Og det nedeste og nyeste billede er endda næsten 1 år gammelt, da jeg ikke har fået taget billeder siden - så der er endda sket MEGET mere siden da smiley


    profilbillede
  • #14   15. jan 2015 Salmone: NYDELIGT! smiley

  • #15   16. jan 2015 Dejligt at læse alle jeres små glæder.

    - Og fine billeder!


  • #16   16. jan 2015 1. Da jeg sprang 120 på min Skimle, som aldrig i sit liv havde sprunget et spring da jeg købte hende og jeg var ræd for det. Hesten balkede af 5-10 meter før springene, stejlede og ville ikke derhen, til vi springer LC højde til træning og hun ELSKER det! (Y) STOLT!

    2. Til vores første springstævne NOGLESINDE vandt vi 1 plads ud af 12 ryttere som starter spring normalt. Vi vandt med flere sekunder i både hovedrunde og omspring smiley -igen virkelig stolt!

    Billede fra vi sprang 120 smiley


    profilbillede
  • #17   16. jan 2015 Da jeg kom ud og galopere i skoven på min nye hest for første gang. Havde aldrig troet, at jeg skulle komme til at galopere i skoven og da slet ikke alene på en hest jeg ikke kendte særlig godt smiley

Kommentér på:
Glad for resultater! Kom med jeres.

Annonce