{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Trave {{forumTopicSubject}}

Hej?

Jeg har part på denne her skønne pony, som jeg laver jordtræning med.. Men problemet er at hun er rigtig svær at holde i gang når jeg trækker med hende..

Nogen gange når jeg går stopper hun bare helt op og ikke vil mere, når jeg så vil have hende i trav så nægter hun og hvis hun traver er det kun få skridt..

Hvad kan jeg gøre, for at hun vil trave?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trave
  • #1   2. sep 2015 Få tjekket om den har ondt først i hvert fald smiley
    Hvis det kan udelukkes, så er det ganske almindelig ulydighed/forvirring over signal. Ha' evt. en dressurpisk med dig, som du kan tappe hesten på måsen med. Husk bare at rose og evt. give godbid, når den gør det rigtigt - men stop ikke hesten op, når du roser/giver godbid, for så misforstår den måske hvad du vil have smiley


  • #2   2. sep 2015 Den har ikke ondt smiley

  • #4   2. sep 2015 husker du at holde dig ved halsen på hesten eller at hestens hoved ikke er længere fremme end dig

    for hvis du så måske kommer for langt frem kan det være du ''taber''/''glemmer'' hesten bag dig

    hvis du vil have den skal være på sin plads så skal man også huske selv at blive på pladsen

    (kender selv problemet fra mig selv og skal nærmest til at skælde hesten ud for ikke at gå med men så må jeg lige stoppe mig selv op når det er mig som laver fejlen og glemmer den :))


Kommentér på:
Trave

Annonce