{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

At få bearbejdet sin angst {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har her inden for det seneste halve år styrtet op til 2 gange på min hest, hvilket har resulteret i at jeg er blevet lidt bekymret på nogle punkter.

Jeg har ikke ligefrem angst, men jeg er rigtig bekymret for om vi nu skulle falde igen?

Vi er springekvipage og hun er meget let på tå, men vi har styrtet to gange i dressur, og jeg er lidt bange for om hun synes dressur er for kedeligt?
Altså jeg kan også rigtig godt lide at starte dressur stævner, og man kan jo ikke helt stoppe med at ride dressur...

Jeg ved ærlig talt ikke hvad jeg skal gøre...
Om jeg skal stoppe med at ride dressur, eller bare holde en pause, og om hvordan jeg får bearbejdet min bekymringer...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At få bearbejdet sin angst
  • #1   6. okt 2015 Google Merete stenner. smiley jeg er ved at spare op til undervisning af hende, da jeg og min hest har tabt tilliden til hinanden. Hun har selv prøvet at styrte og være bange for at ride. Man kan deltage i webseminar på hendes hjemmeside. Samt man kan se den fra august, mener jeg det er..

    Hun er god til at forklare sig:-)


  • #2   6. okt 2015 Hun er bbh instruktør i øvrigt

  • #3   6. okt 2015 En hest styrter ikke i dressur, fordi den synes dressur er kedeligt smiley

    Hvis det er fordi I har redet ukontrolleret, så er det grundridning og dressurundervisning du skal have gang i.
    Hvis hesten er styrtet "uden grund", så skal du have fat i dyrlægen, da hesten så kan fejle diverse ting, der gør at den mister balancen og styrter.

    Mvh Charlotte



  • #4   6. okt 2015 Charlotte M:
    Det jeg mener er, at hun er lidt mere "sløset" med sine ben i dressuren, og vi er styrtet i et sving som var lidt skarpere end forventet og i en overgang, hvor hun begge gange er snublet over sine ben smiley


Kommentér på:
At få bearbejdet sin angst

Annonce