{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gummibid
  • #2   28. apr 2016 Min part går meget på sin forpart, og er dermed ikke så let at få kontakt til. Dette gælder både ude på tur (svær at holde tilbage), og på banen (svær at få til at gå til biddet, går med hovedet for meget oppe)

  • #4   28. apr 2016 Jeg brugte gummibid til min da han var ung.

    Jeg oplevede at han sugede bedre på det og at jeg fik bedre kontakt. Desværre gumler min på bidet i skridt hvilket bevirkede at han ødelagde bidet og jeg skiftede tilbage til tredelt muffebid i argentan. Det suger han også godt på og med tiden har han fået styrken til at søge ned


  • #5   28. apr 2016 min har gummibid til spring, han blev meget ukoncentreret på det anede (3-delt trensebid) og det virker super godt på ham smiley

  • #6   28. apr 2016
    Du skal bare være opmærksom på at gummibid tit er ret tykke og de færreste har plads til dem.


  • #7   28. apr 2016 Ok, jeg tænkte bare at gummibid var mere ''frie'' for hesten. Har ikke et problem som sådan, ville bare været rart at få lidt bedre kontakt til ponyen

  • #8   28. apr 2016
    Et udelt, men uden gummi har samme effekt. Jeg kan anbefale dig og søge på "hestemund" på youtube og se hendes videoer.


  • #9   28. apr 2016 Jeg kommer aldrig til at bruge gummibid.
    Der er sikkert ikke ret mange regler, om nogen, om hvad de må bruge af materialer.

    Bare se babytilbehør, hvad finder man ikke lige af ting med problematiske stoffer i. Og det er jo til mennesker, jeg tvivler stærkt på at man er særlig striks når det bare er til en hest.

    Tænker hovedsageligt de sorte bid, samt de billigste bid.



  • #10   28. apr 2016 Turbohesten
    Jeg er delvis enig med dig her- Jeg er stor foretaler for gummibid men aldrig i livet om jeg ville købe andet an nathe, trust eller hs og putte i munden på kræet

    Min gamle hoppe købte jeg gummi "æble"bid til den gik skide godt med det i starten men der nåede ikke at gå 1 måned så fik den store vabler bar f at skridte en tur for lange tøjler med det i munden og bøvlede resten af sit liv med meget sarte mundvige og det var intet inden dette æblebid kom i munden på hesten


  • #11   28. apr 2016 Lige de mærker du nævner ville jeg nok også turde købe.

  • #12   29. apr 2016 Jeg har til min springhest, lige nu et to-delt æblebid, som han går helt vanvittig godt på!
    dog bruger jeg det kun på min springtrense, men han suger super fint, og går let på tøjlen!
    og man må gerne ride springstævner med det.
    så kan klart anbefale det!


Kommentér på:
Gummibid

Annonce