{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Muskel opbygning fra jorden {{forumTopicSubject}}

Hej igen smiley


Jeg vil gerne have bygget nogle muskler på denne lille minihest (billede nederst) men kender ikke rigtig nogle øvelser man kan lave fra jorden. Så er der nogle der kender nogle gode øvelser (der skal bygges (flere) muskler på nærmest hele kroppen) jeg har udstyr til langeliner og longering (ikke med ind spænding).


Tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muskel opbygning fra jorden
  • #1   8. jun 2016 I longen med den, lad den løbe/lege på ridebanen, så den flyver rundt som en skoldet skid. Du skal ikke have indspændinger på den, så bygger du bare musklerne af den igen. Løsspringning. Dobbeltlonge er også godt. smiley

  • #2   8. jun 2016 Det handler bare om at få rørt ponyen i første omgang. En rigtig smart ting er at lære den at være håndhest for cykel. Så kan man nemlig hurtigt komme ud på nogen længere ture og få pony motioneret uden at ens egen løbefærdigheder skal blive en forhindring smiley

  • #4   8. jun 2016 Tak til jer alle tre smiley

    Kiki:
    Han kan gå langeliner men da dem jeg købte ham af ville have kørt han til gik det bare helt galt så han så han er ikke kørt til men er super sød for langeliner smiley

    Kender du evt. et "vogn" som ikke er så stor. Har hørt om nogle hvor man bare står op (eller ihvertfald noget i den stil)


  • #5   9. jun 2016 Hestefornuft har lige nu (på facebook) en summer fit challenge, der kommer mange rigtig gode indlæg op. Det omhandler meget muskelopbygning, og de små kan også være med - har selv en på 1 meter som er fint med i longen typisk smiley
    Her er et link til det hvis det skulle have interesse smiley
    https://www.facebook.com/events/1627123864278188/


Kommentér på:
Muskel opbygning fra jorden

Annonce