{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

'Vejen til hestens hjerte' bogen {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har lige fået den i dag, glemte den på mit arbejde så har ikke læst i den endnu smiley

Andre der har den, og har læst den? Hvad siger i til den? smiley

Synes rigtig godt om Marianne florman. Har læst om hende i hestemagasinet, og smuglæst om hende i et sundhedsmagasin i en kiosk, hehe.

Har bladret lidt i bogen, og den virker supe spændende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  'Vejen til hestens hjerte' bogen
  • #2   24. jun 2017 Jeg har den og har læst den:) jeg synes den er suuuper god! Også
    med nogle gode øvelser i


  • #3   24. jun 2017 Så vil jeg kaste mig over den.
    Tak smiley


  • #4   24. jun 2017 Sørg for at have lommetørklæder klar når i skal læse den bog! Jeg sidder med tårer i øjnene og en klump i halsen. Mariannes beretning om sin afsked med hendes sjælveven, islænderen Tinna er simpelthen SÅ rørende!

  • #5   24. jun 2017 Haha, ja min mor græd også der Jeg har ikke læst den men jeg har fået undervisning aF hende en enkelt gang i en halv dag hvilket var meget lærerigt. Jeg har selv arbejdet med horsemanship i langt tid, men hendes horsemanship er en anelse anderledes, på den måde ment at hun har et step før 'normal' horsemanship Alser mht kropssprog. min store varmblod der ikke var til at få i gallop lige meget hvor meget du svingede med pisken eller råbte efter hende. Men hun kunne få hende til at gallopere med det samme bare ved at løfte sig selv og bruge "kraften" som hun snakker så meget om. Må være erlig at sige at jeg var ret så skeptisk over hende i starten, men kan godt se nu at hun har fat i noget.

  • #6   24. jun 2017 Har læst de første 50 sider. Den er meget interessant. Glæder mig til at nå om til øvelserne.

Kommentér på:
'Vejen til hestens hjerte' bogen

Annonce