{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

HMS kursus med Golden idag :D {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg bar smadret ! Igår var jeg til ministævne i min egen klub, og i dag til HMS kursus..
Vi skulle så mødes kl. 8.00 ude på rideskolen, hvor vi fik rundstykker, og planlagde dagens program. Ved 9 tiden, hentede jeg Golden, og hun fik sin HMS'grime på. Vi startede med at 'sende' hesten rundt, hvilket faktisk gik godt! (Første gang jeg stortset prøver sårn noget før) Charlotte (underviseren), sagde at jeg skulle prøve at få Golden over et spring på str. med en kavaletti (staves?), men ville Golden det ??! Nix! Så jeg gik med hende over første gang, og så SPRINGER hyppen mega højt over! Haah XD Men Golden tror altså at det 'spring', kommer og overfalder hende ;b Men det kommer da til at gå nogenlunde. Men så vil Charlotte lige prøve at bruge 'Flaget' (pisk med en lille plastikpose i enden), så Golden ikk så nemt blir bange for poser der er forskellige steder. Og hold da op hun havde respekt for den bette pose! Hun var totalt oppe at køre, og skulle bestemt ikk dræbes af en farlig pose! smiley Men Golden fik dog alligevel lyst til at kigge nærmere på den, og så kunne vi nusse hende i hovedet med en pose smiley Dygtige tøs!
Hun får så pause (der havde hun lavet noget i ca. 1½ - 2 timer), og kommer på fold. Så kommer næste hold igang, og vi andre kan gå og hygge os! Ved 1 tiden holder vi middagspause, og derefter går det løs igen! Golden skal nu respektere at blive berørt på halsen, maven, benene, og på bagpartiet. Det skulle der ikke arbejdes specielt meget med, men hun blev dog lidt vågen da det kom til bagbenene. Men hun fandt ud af, at det ikk var så farligt. Posen måtte nu være overalt på hende! Så skulle vi ha' hende over et stykke plastik, og det gik der også lidt tid med. Det overlevede hun også, og så kom det der nok tog længst tid!
Vi skulle ha' hende ført over en presening! Det tog en del tid, men hun var dejlig nem at have med at gøre! Men så da hun snusede til det, pustede hun sandet væk, og så blev hun forskrækket ;p Heeh . Men hun kom hurtigt derover igen, og kom endda også over den (med lidt fart over feltet), men vi prøvede igen og igen og igen, og til sidst gik hun uden at tøve!

Er bar SÅ stolt! ;p Heeh . Min lille pyllerrøv smiley smiley

Så nu skal vi også til et 3'dages kursus smiley Det glæder jeg mig til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HMS kursus med Golden idag :D
Kommentér på:
HMS kursus med Golden idag :D

Annonce