{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Videreuddannelse - hjælp til balance. {{forumTopicSubject}}

Hej alle x)

Jeg har været ved at tilride Ma-Ajmala her hen over vinteren, og det har vi taget stille og roligt. Hun har ikke prøvet på det mindste, og det går super fint med hende - har kun set fremskridt indtil for nogle uger siden.

Skridten er hun næsten stabil i - hun går virkelig smukt bøjet, hverken under eller over lod, lige præcis hvor hun skal! Hun føjer sig for en let tøjleføring, og brugen af shenklerne, og er faktisk super fin og bestemt ridelig i skridten.

Det har taget godt en måned, at få hende til at blive så 'stabil' som hun er ved at være. Vi har arbejdet hårdt med det.

MEN! Når jeg så småt begynder at ville slå over i trav, og komme lidt videre, så slår hun FULDSTÆNDIG fra. Hun er redet i alle tre gangarter, dog uden at blive "forlangt" noget af, med hensyn til holdning osv., da det var i starten af tilridningen.

Hun stikker snotten i vejret, og kommer med en mærkelig tölt lignende trav, med meget små skridt. Jeg laver en masse halve parader, og forsøger at ride med en længere tøjle, hvilket også delvist hjælper.

Hun mangler en del balance!

Gode råd til hvad jeg kan gøre, piger og drenge?!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Videreuddannelse - hjælp til balance.
Kommentér på:
Videreuddannelse - hjælp til balance.

Annonce