{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kiropraktor
  • #1   5. jun 2009 Hvad er årsagen til at du overvejer kiropraktor?

  • #2   5. jun 2009 Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad folk kan fortælle mig om Tove Due smiley

  • #3   5. jun 2009 LYKK
    Tove due skulle være super dygtig. Jeg har kun hørt ros om hende.

    Lennie
    En kiopraktor sætter div knogler, led osv på plads. samt sætte nåle i.


  • #5   5. jun 2009 Jeg har Tove Due, og hun er fantastisk !

    der er sket store ændringer med Lyrix selvom hun kun har været der 2 gange !
    men jeg har fået en masse øvelser som jeg skal lave med hende inden jeg rider, og nogle jeg skal lave når jeg har redet!:D


  • #6   6. jun 2009 Kiropraktor:

    En kiropraktor sætter hestens led på plads, hvis der er skævheder i kroppen (er der på de fleste heste).

    F.eks. valgte jeg at lade min unghest blive tjekket inden tilridning, for at vi ikke sled hende skævt. Det viste sig at hun havde et skævt kryds og roteret bækken, der stammede helt tilbage fra fødslen, hvor hun blev hevet ud af hoppen.

    Sidenhen blev hun tjekket igen i oktober, hvor hun var helt lige i kroppen og vi fik grønt lys til at gå i gang.

    Desværre er hun lidt af en tumling og hun kom derefter til skade, da hun hamrede hovedet op i overlæggeren i boksvinduet - det kostede et par sting og gav desværre en roteret nakkehvirvel, dobbelt hold i nakken og som følge pga aflastning en låst skulder og et roteret bækken - det blev rettet op i april (jeg havde desværre ikke været hurtig nok til at se der var noget galt).

    Kiropraktoren går ind og manipulerer leddene med kropsvægt, eller en lille gummihammer, så de falder tilbage på plads.

    Det er vildt en forskel man kan se på hesten fra før og efter behandling smiley

    Jeg har tidligere brugt Tove Due til den gamle hest, da jeg havde gode erfaringer med hende fra da jeg arbejdede i stald. Desværre gjorde det ingen forskel, da hun behandlede ham.

    Nu bruger jeg i stedet en svensk kiropraktor (Mikael Lundstedt) jeg fik anbefalet af min massør og jeg er MEGET tilfreds med hans arbejde smiley


Kommentér på:
Kiropraktor

Annonce