{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

stå stille under strigling {{forumTopicSubject}}

Min hoppe er simpelthen så strid når jeg stigler hende, hun går lidt til den ene side så går jeg over og rykker hende tilbage hvor hun stod før, så snart jeg kommer over på den anden side igen så rykker hun sig igen, jeg får simpelthen ikke striglet hende ordentlig igennem når det skal være sådan altid.
Har fået afvide at hun ikke kan lide hvis der er for meget bevægelse omkring hende, så har virkelig prøvet og strigle meget langsomt og sådan, men føler egentlig mere hun ignorer mig, hun har mere travlt med og stå og kigge på alle mulige spændende ting.
så anrt jeg siger nej til hende så står hun stille så længe jeg kigger på hende, men bare jeg vænder blikket list igen så danser hun rundt igen. Sysnes det er lidt svært og stige hende hele vejen rundt hvis man skal stirre på hende konstant (:
normalt står vi flere sammen når vi stigler, idag da jeg skulle ride hende alene fik jeg dog en til og tage en anden hest op som hun kunne stå sammen med ham. Buddy som hun stod sammen med står altid bomstille, så det er ikke fordi han tirrer hende på nogen måde..

skal lige siges hvor længere tid jeg bruger på hende, hvor mere urolig bliver hun, somom hun keder sig, hun begynder og stå og pruste og sådan, også har hun sådan en irriterende vane med og glo på mig, hun står altså og hiver i sit træktov for at se hvad jeg laver.

undskyld det blev så langt, men synes bare det er lidt nemmere hvis i har noget mere viden om problemet (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stå stille under strigling
  • #1   17. feb 2011 Jeg "opdrager" mine uroligusser ved at gå et skridt tilbage til de igen står stille-genoptager striglingen indtil næste uro-igen et skridt væk. Det er som om hesten undrer sig og finder ud af jeg ikke vil have med dem at gøre hvis de ikke står stille.Når de står pænt hyggesludrer jeg med dem.
    Held og lykke.
    mvh merete


  • #2   17. feb 2011
    Bak hende tilbage på plads igen hver gang, hver evig eneste gang.
    Beløn evt. hesten når den står stille.


  • #3   17. feb 2011 ja det er også det jeg har gjort indtil nu, men føler bare slet ikke nogle fremskidt, og på denne måde kommer striglingen jo til og tage meget lang tid, og somsagt bliver hun endnu mere urolig jo længere tid der går ):

  • #4   17. feb 2011 det tager tid at fravende en dårlig vane, marker for den at den skal stå, og flyt den tilbage til udgangspunktet hver gang, og det er hver gang.

  • #5   17. feb 2011 okay, det lyder til jeg bare skal kæmpe videre (:

    vi har også en lidt mindre stald, hvor hun ikke har mulighed for at bevæge sig så meget, skal jeg holde hende væk fra den indtil problemet er løst, eller ville det være en ide og træne det med hende der?(:


Kommentér på:
stå stille under strigling

Annonce