{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Træt af ridning. {{forumTopicSubject}}

Har i nogensinde troet at i var færdig med ridning?

I September troede jeg faktisk at nu var jeg færdig med ridning. Jeg havde part og måtte ikke andet end at ride rundt i en ring på en lille jordbane. Jeg havde INTET bånd til ponyen og alt blev for ensformigt. Så skiftede jeg part (:

Men har i troet at i var færdige med ridning, og hvorfor blev i trætte af det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af ridning.
  • #1   4. mar 2011 Jeg har holdt pause i 7 år smiley

  • #3   4. mar 2011 Jeg holdte en 5 års pause....
    Solgte mine 3 sidste heste pga studier i Århus.
    Men hold da op, hvor jeg begyndte at savne ridningen, så startede lige så stille op igen efter 5 år, og nu har jeg min egen Adeilo + Jr, som jeg har i gen-tilridning smiley


  • #4   4. mar 2011 Ja jeg var engang lige ved at stoppe fordi jeg gik på en rigtig dårlig rideskole hvor at jeg næsten blev bange for at ride!

  • #5   4. mar 2011 Jeg er tror aldrig jeg dropper ridning, men det bliver mindre og mindre, har ikke redet hele vinteren, pga. en masse hindringer, men jeg er stadig hestepige og knokler gerne i stalden (o; Avl, siger mig meget mere end rigning, og jeg slipper aldrig hestene smiley

  • #6   4. mar 2011 Jep.. hver vinter.. har slet ikk lyst til at ride i vinter månederne, så min hest står stille fra vinteren bryder frem til foråret.. denne gang har han stået stille siden d. 10oktober, jeg har været ude og skridte en eneste gang og en veninde har skridtet lidt men ellers har han bar stået stille..

    Er surt, men ja sådan er det jo, har ikk ridehus, og har ikk lyst til at skulle på skøjte bane, være syg og hvad der ellers er pga sne, kulde og hård jord..


  • #7   4. mar 2011 Mc.. jeg slipper heller aldrig mine heste.. meen jeg må indrømme at jeg nyder at arbejde med dem fra jorden, og bar have dem, ridning siger mig ikk det helt vilde mere men det at have dem hos mig og kunne ride om sommeren det er det der siger mig noget smiley

  • #8   4. mar 2011 Jeg tror aldrig jeg bliver i stand til at droppe hestene, mit humør bliver helt sort hvis jeg ikke har heste mellem hænderne.
    Men har ikke redet ret længe efterhånden.. træner bare fra jord


  • #9   4. mar 2011 Njah, nu hvor vi lige er flyttet, min ene hest er i BRUNST, og plagen er ekstra livlig, så tænker man da nogle gange, om det er forsvarligt.. smiley

    Men man kan dø af så meget, så vi fortsætter. Skal dog nok lige have købt mig en sikkerhedsvest.


Kommentér på:
Træt af ridning.

Annonce