{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Træning (Hjælp!) {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er en tretten årig pige, som har et problem.
Min ridelærer prøvede lidt at forklare det, men hverken hende eller jeg forstod det.
I ved godt at når man traver, så skal man sidde ned når den yderste forben er fremme.. Men hvad er det så når man skal sidde nede to gange også være oppe en gang..? Bumb bumb, op. Bumb, bumb op. Jeg tænker lidt på om det er hvis nu man rider forkert også vil man gerne skifte, er det rigtigt?
Også når man ridder feks. lige ud, eller skråt. Hvordan skal man så sidde, der er jo ikke noget yderben? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træning (Hjælp!)
  • #2   26. feb 2012 Du snakker om at ride rigtig diagonal. Når du rider rigtig diagonal så rejser du dig når det ydre ben (benet mod barrieren) går frem, så du ligesom rejser dig med hesten, hvis du forstår. Når du skal skifte diagonal, gør du det med at sidde ned i to skridt og så rejse dig igen. Det er kun noget du skal gøre 1 gang! Når du skifter volte, f.eks. ved skråt igennem, skifter du enten ved X (midten) eller når du rammer hovslaget. Det gør du på samme måde som før, ved at sidde ned i to skridt og så fortsætter du letridningen.
    Håber du forstår, ellers bare spørg smiley


  • #3   26. feb 2012 hav takten i dig.. op, ned, op, ned, ned, op, ned, op osv. Altså sæt dig ned, mærk et bumb og rejs dig igen smiley resten har du vist fået svar på.. Hvem er din ridelære? Hun har da vel ikk sagt at du skal sidde ned, når yderste ben er i jorden?

  • #5   28. feb 2012 Hov skrev forkert smiley

Kommentér på:
Træning (Hjælp!)

Annonce