{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur&groundwork/Cordeo ridning - Hjælp
  • #1   16. jul 2012 Jeg ved ikke om du mener cordeo'en alene, eller både hovedtøj og cordeo? For så kan du jo bare tage fat i cordeo'en og bruge den en gang i mellem, og stadig have hovedtøjet også. Hvis han allerede kan det, så er det vel op til dig selv smiley

  • #2   16. jul 2012 Hov, nu tror jeg faktisk jeg har forstået det forkert. Mener du at ride dressur nogen gange, og andre gange ride med cordeo og lave jordtræning? For det kan du da sagtens smiley

  • #3   16. jul 2012 Det var det sidste og tak smiley Der var bare en der sagde at jeg ikk skulle for så blev han forvirret. Men han er mega sød til begge dele smiley

  • #4   16. jul 2012 Den er jo ikke dum din hest smiley Selvfølgelig kan den finde ud af det. Hvad end der er bid eller cordeo på, er 50 % eller mere jo signaler fra dit sæde = det samme.

    Nogle er meget glade for at bruge cordeo + trense sammen, fx til versader hvor man lettere kan indvirke på skulderen med cordeo end tøjle.


  • #5   16. jul 2012 Mclean red engang en grand prix dressur hest bare i cordeo til en opvisning. Så selvfølgelig kan man det. Men det kræver, den har lært lette signaler.

    Der er jo dem, der også rider skovtur med kandar.. Der ville jeg nok ikke vælge at ride med cordeo, hehe.


  • #6   16. jul 2012 I Herning til Landsskue i talent konkurrencen var der en inde at ride i rebgrime - uden sadel og hun red dressur på højt niveau! Hesten søgte ned, de lavede piaffe, schenkelvigninger og tror også de lavede passage. De red så flot og burde have vundet i stedet for 2. pladsen smiley
    Men i hvert fald, så burde det ikke have indflydelse på din dressur.


  • #7   16. jul 2012 Tusinde tak smiley

Kommentér på:
Dressur&groundwork/Cordeo ridning - Hjælp

Annonce