{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Anderledes træning med unghesten?:) {{forumTopicSubject}}

Hejsa, tænkte på hvad laver i af anderledes træning med "unghesten"(4 årig)?:) Hun er rigtig cool, er vant til paraplyer, store babypuzzlespilsbrikker, bolde, regnfrakker som hænger og alt muligt underligt, så hun er næsten ikke bange for noget hvilket o er skønt. Hun springer ikke særlig godt og har kun sprunget i skoven før med rytter og sprunget små spring på bane i løsspring. Hun er nu også en stor dame på 171, 5 i stang og hun elsker at lave noget! Det skal lige siges at hende galop er... rigtig utrænet*-* Og hun blev tilredet i marts 2012! for Mangler bare noget udover dressurtræning med hende?:)

På forhånd tak HG^^


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anderledes træning med unghesten?:)
  • #1   5. feb 2013 Jeg springer.
    Rider dressur.
    Får undervisning i dressur og i spring.
    Rider tur.
    Øver horsemanship.
    Longere ham.
    Løsspringer ham.
    Går ture med ham, steder han ikke har været før.
    Rider bidløst på ham, dog sjældent.

    Han er 4 år og 10 måneder. smiley


  • #2   5. feb 2013 Tak, jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal lave af øvelser fra jorden med hende når hun er så stor og ikke særlig gammel:)

  • #3   5. feb 2013 Ved øvelser fra jorden, så kig kapriole.dk eller også kan du jo lave tricks smiley

    Når sneen og frosten er væk, begynder jeg at longere min, for at få bedre galop. Jeg er i gang med at gøre ham trafiksikker, og når det går nogenlunde, vil jeg begynde at galopere derud af, indtil han selv sænker farten og begynder at slappe af, så arbejde med ham nogle få meter, og så ned i trav.. Tror det vil have god effekt på min smiley

    Jeg får undervisning 1-2 gange om måneden i akademisk dressur. Og vil gerne til at have springundervisning 1-2 gange om måneden også fra sidst i marts / først i april, da jeg ikke rigtig har trænet det med ham endnu..

    Hmm, sidst da vi kørte træt i ridning, begyndte jeg at tilkøre ham, nu er jeg ved at venne ham til trafik, og tænker at jeg nok næste gang vi køre død og han til den tid (forhåbentligt) er trafiksikker, så skal vi nok ud og køre på vejen.

    Men udover det, så træner vi som sagt tricks jævnligt, hvilket er en super dejlig afveksling ! smiley



  • #4   5. feb 2013 Tak!!!:D Men plejer slet ikke at lave tricks med så store heste og heller ikke i den alder, så ved ikke hvad hun kan håndtere:)

  • #5   5. feb 2013 Min er jo også 4 år (3,5 år), og ham trænede jeg tricks med fra jeg fik ham lige da han blev tre år.. Det første han lærte var at bakke for stemme, og derefter samle min pisk op fra jorden - se evt min video smiley

    Selvom at den er stor, kan du sagtens træne tricks smiley


  • #6   5. feb 2013 Kigger da lige din video, altid godt med lidt inspiration:)

Kommentér på:
Anderledes træning med unghesten?:)

Annonce