{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

GPS-app {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at jeg normalt har en god stedsans... Men når jeg tager i skoven er den til tider helt hen i vejret....

Er der nogle der kender en god app til at kunne finde ud igen?
Jeg vil gerne kunne sætte et mærke ved specielle steder i skoven, så jeg bare har en anelse om hvor det er..
Selvfølgelig er stierne i skoven ikke tegnet ind, men bare at jeg kan se hvilken retning jeg skal mod ;))

Har prøvet endomondo, det virkede ikke...........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GPS-app
  • #1   26. jun 2013 Prøv evt. at hente den der hedder "Gå for hjertet". Der er kort på ens mobil når man går med app'en tændt (har ikke selv afprøvet den under ridning). Ellers var mit forslag også Endomondo, men det kan jeg jo se at du har prøvet smiley

  • #2   26. jun 2013 Hvis det er en iphone du har kan du bruge ikort som er standard app der på :)..

    Men hvis det er android telefon kan jeg ikke rigtig hjælpe..


  • #3   26. jun 2013 Men kan man sætte mærker på alm kort til iPhone?
    Skal man ikke have en adresse for at gøre det...


  • #4   26. jun 2013 Jeg kører Android, og jeg har ingen anelse om hvilke programmer der er til en iPhone.

    Men der findes et program der hedder Locus. Det er i en Free og en Pro version, hvor jeg kun har leget lidt med Free, som virker rigtig fin. Jeg har slet ikke udforsket alle funktionerne i det. Der er som standart ikke satellitkort, men man kan downloade flere kort, så mon ikke der er et i blandt.
    Det har flere fine funktioner som blandt andet at vise et ordentlig pejlemærke i den retning man går; Afstandsringe med både fysisk afstand og afstand i tid (hvis du holder farten, kan du bevæge dig så langt på 5 min.), kan indtegne ruter og har noget indbygget geocachhalløj. Oven i det, så ser det ud til at man kan indtaste nogle faste punkter OG blive guidet hen til et bestemt punkt. Jeg ved dog ikke præcist hvordan det virker, for det har jeg ikke leget med. Men det virker som det du vil have, og det ser umiddelbart ret smart ud.


Kommentér på:
GPS-app

Annonce