{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Genoptræning efter pause
  • #1   27. jun 2013 jeg er lige blevet færdig med at genoptræne en pony.. jeg startede med at longere de første to gange , så skridtede jeg kun to gange i træk efter det, så skridtede og travede jeg på ham to gange i træk,og efter det begyndte vi på galop og holdningen.

  • #2   27. jun 2013 så efter det var han genoptrænet

  • #3   27. jun 2013 og min havde stået stille i et år

  • #4   27. jun 2013 Min ene har stået stille i 1,5 år, og ham startede jeg ganske enkelt op ved at skridte en masse på ham. Jeg startede på banen for at være sikker på signalerne var i orden og derefter kom han også lidt i terrænet. Så begyndte jeg at trave efter 1-2 uger, hvor skridten gradvist var blevet øget fra 15-45 minutter - traven var i starten på forholdvis hårdt, men eftergivende underlag og på lange, lige strækninger (jeg startede i naturen, kan du måske regne ud smiley ) og efter en uge, hvor jeg havde øget travsekvenserne til 3-4 x 3-5 minutter, startede jeg han stille og roligt op inde på banen. Det este stykke tid foregik med næsen fremme og nede, så han kunne styrke overlinjen, inden jeg begyndte at samle ham mere op. Galoppen tog jeg med gradvist efter jeg havde startet ham op på banen. Det var på stor volte og ca. 1 minut hver vej. Det blev også øget gradvist, men koncentrede mig i den første tid om muskelsætning og kondition smiley
    Håber det er til at forstå


Kommentér på:
Genoptræning efter pause

Annonce