{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Det med at changere.. {{forumTopicSubject}}

Halløj derude! Jeg er ved at lære min pony at changere på banen, normalt flyver han rundt i changementer på skovturen, eller når man rider slalom, fordi sådan er det åbenbart lettest x3! Nu har jeg bare det problem at de pony har en skide god balance, så selvom jeg giver signal til at han skal skifte galop, og bøjer ham til de nye indvendige side, galoperer han bare videre i kontragalop T.T! Og det kan han gøre hele rundter, og i timeter volter...
Det er lykkedes mig et par gange at få ham til at changere skråt igennem fra højre til venstre galop, men han vil bare ikke den anden vej rundt?!
Er der nogen der kan give et råd til hvordan man kunne lære ham at changere? Jeg har allerede puttet stemmekommando på, men når han ikke reagerer er det lidt spild xD! Skal jeg bare lave højre -> venstre galop changementer indtil han kan dem, og så se om det er gået op for ham så han kan changere fra venstre til højre? Mener at have læst et sted at heste ikke opfatter siderne ens, så ved ikke om det er muligt...

Og ja, han er tjekket igennem af massør og kiropraktor, har en godkendt sadel(Af både kiropraktor og sadelmager) og alt det der vås ;)!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det med at changere..
Kommentér på:
Det med at changere..

Annonce