{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

Hest løb først af, nu stopper den? {{forumTopicSubject}}

Hej alle Hgere.

Jeg købte for 2 år siden den perfekte hoppe. En DV hoppe på nu 10 med god afstamning og udholdenhed til punkt og prikke.
Da jeg var ude og prøve hende var der intet, hun sprang som hun skulle, løb ikke af, stoppede aldrig.
Det gjorde hun heller ikke det første år. Her er video fra sidste sommer. http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/292588-vi_er_tilbage_paa_springbanen___lea__laksen
Men efter vi har haft en pause fra sommer 2012 til jeg begyndte på efterskole i efteråret, så har hun bare været en hest der løb af på springet, ligesom træningen deroppe her: http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/303443-laksen_springmix___december_2012

Men så med foråret begyndte hun at stoppe og ville ikke frem når jeg rider mod springene. Det gjorde hun fra den ene gang til den anden, men nu havde jeg heller ikke rigtig sprunget hver uge, men måske hver anden eller tredje.
Så stopper hun, begynder måske at bakke, eller bare stå, og når jeg så prøver at sparke til hende vil hun bare ikke frem.. Og når vi så er 3-5 m fra springet så springer hun over med fuld fart..

Jeg har i øjeblikket ikke penge til undervisning, fordi jeg har ferie og først skal arbejde om 14 dage, men nogle der har det samme problem eller kender et trick? Min veninde fra efterskolen underviste mig deroppe, og hun er rigtig dygtig, og siger jeg bare skal sidde og drive medd sædet og ikke læne mig frem, men når hun stopper så stopper hun mega pludseligt sådan 20 m før springet hvis det nu er lige foran os.. Og når hun nu gør det så pludseligt så ryger jeg frem fordi jeg sådan bliver lidt forskrækket...

Nogle tips, meninger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest løb først af, nu stopper den?
Kommentér på:
Hest løb først af, nu stopper den?

Annonce