{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Hjælp til springning! {{forumTopicSubject}}

Hej hg! smiley
Jeg har nogle spring problemer med min part. smiley
Nogen gange springer han rigtig flot over, og der skal bare lidt overtalelse til at han springer(han tror ikke nok på sig selv, og kan til tider være meget bange for springende!) men andre gange vil han slet ikke, og går helt i baglås over at skulle springe (bakker og vil ikke gå i trav og hele molevitten! )men nogle gange kommer vi så over, også er han meget fremadgående og glad og hopper med glæde! men nogle gange får vi bare ikke brudt muren helt optimalt? han har sprunget 1.40 så han kan og vil godt.
Ejeren skal ud og undervise mig næste gang! tænkte bare om i hade nogle ideer eller tips til hvad jeg kan gøre, og hvorfor han gør som han gør? smiley
det skal lige siges (ikke for at prale) men jeg er okay til at springe! kommer fra en efterskole hvor vi sprang meget ude i terrænet og på banen! Så har styr på hvad jeg laver! smiley har bare ikke været uden for en hest helt ligesom ham! smiley

undskyld det blev så langt! håber i kan hjælpe/give tips! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til springning!
  • #1   23. sep 2013 Så må du springe efter hans humør, så mærk efter hvordan han er, er han i baglås så lav krydsspring, bomarbejde og ikke så høje og farlige spring, dog kan de jo være svære i vendinger eller komme flere i træk, eller svær afstand. Når han har sine gode dage så få noget højde på og længde på, og så arbejd med de mere lette spring i sagtens kan klare når han har dårlige dage:)

  • #2   23. sep 2013 tak for dit svar, men problemet er at selv på hans dårlige dage, kan vi knap komme over kryds smiley
    Men ja du har ret, jeg må ride efter hans humør. Der er jo ingen grund til at tvinge ham. så er det jo hverken sjovt for rytter eller hest! .) (har dog aldrig tvunget ham) smiley


  • #3   23. sep 2013 Så må du gå helt ned til bomme og så om du kan komme op på krydsspring senere, med lidt træning burde det kunne lykkedes smiley Præcis, dejligt du ikke tvinger ham!! smiley

Kommentér på:
Hjælp til springning!

Annonce