{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor spiser nogle heste hestepærer ?
  • #2   21. apr 2014 Altså nogle siger at det er fordi de får for lidt vitaminer.
    Men det kan jo også godt være at det bare er fordi den er sulten hvis den går på en fold hvor der ikke er noget græs (Endnu)
    Min spiser f.eks. jord fordi der ikke er andet lige pt.
    Håber det hjalp lidt.


  • #3   21. apr 2014 Hvad får din at spise?
    Min blev afhjulpet med roepiller, ikke at der er nogen logisk forklaring på det, men det sluttede efter to dage...


  • #5   22. apr 2014 Da vi købte vores bette pjok (Chamil) åd hun også de andre hestepærer, deriblandt hendes egne, dog mest dem der var ladet fra min den store. På daværende tidspunkt var hun ikk blevet dækket ind med vitaminer/mineraler -så troede egentlig det var derfor hun åd de andres "efterladenskaber"

    Men trods hun blev dækket ind med alt hos os, fortsatte hun med at æde hestepærer - det nu aftaget meget, men indimellem gør hun det stadig -og kan ikk finde en logisk forklaring på dette. Hun er dækket ind på alle områder, får roepiller, lucerne, vitaminer, hvidløg, hybenpulver og al det hø hun kan spise.
    -der har altid været grovfoder på folden, så det ikk pga hun mangler noget at spise. Pt går hun og nyder der græs hun kan hygge sig med dagen lang.

    Så det mig en stor gåde hvorfor hun gør det indimellem.

    Håber der nogen der kan fortælle hvorfor de gør det?


  • #6   22. apr 2014 Min gjorder det da han gik på fold med meget lidt strøfoder/eller ingen strøfoder. Nu har han strøfoder ad libitum og gør det ikke mere (af hvad jeg ser) smiley

  • #7   22. apr 2014 Som regel mangler de noget...ofte mineraler.

Kommentér på:
Hvorfor spiser nogle heste hestepærer ?

Annonce