{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.922 visninger | Oprettet:

Kissing spine :'( {{forumTopicSubject}}

Øv, så fik jeg alligevel ret i mine bange anelser med min fuldblodshoppe Artesia. I dag fik jeg hende i røntgen, og ganske rigtigt så var der kissing spine, endda i ret svær grad.

Min stakkels hest har forandringer på 6 torntappe i manken og yderligere 4 bagerst i sadellejet. 2 torntappe i manken er næsten vokset sammen, det samme i ryggen.

Jeg er så ked af, hvad jeg det sidste år har udsat hende for, og bare tanken om hvilket helved hun har gennemlevet, uden at ville give igen eller ligge an til at smide mig af. Jeg hader mig selv for ikke at stole mere på min egen fornemmelse, jeg kender hende trods alt bedst, men eksperter lod mig overbevise om jeg ikke havde ret.

Kiropraktor der mente ryggen bare var skæv, og efter 4 behandlinger lod mig genoptræne. Sadelmager der mente sadlen passede perfekt, selvom hun ømmede sig, og hadede den. Og at der skulle gå yderligere en måned med genoptræning før jeg tilsidst sagde stop og krævede svar på min frygt.

Og selvfølgelig havde jeg ret, selvom jeg ville ønske der fandtes nemme løsninger. Jeg ville uden tøven være klar på lange processer og omligning af ridningen, men nu er det for sent, torntappene er vokset sammen og Artesia er uridelig, og bliver aldrig ridehest igen

Undskyld Artesia, jeg elsker dig, håber du kan tilgive mig.

Skulle bare ud med mine tanker, håber i kan bære over med mig. Desuden hvad siger jeres viden om KS og arvelighed, min dyrlæge siger det ikke er arveligt, men jeg har altid hørt det modsatte.

Min prinsesse for en måned siden, hun var en engel, trods de ubeskrivelige smerter hun har måtte have:

http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33284&ipc=112197


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kissing spine :'(
Kommentér på:
Kissing spine :'(

Annonce