{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.511 visninger | Oprettet:

Piercing gået galt- OBS billeder kan virker stødende {{forumTopicSubject}}

BILLDER KAN VIRKE STØDENDE!!!

Efter den sidste tids mange tråde om piercinger, får jeg helt lyst til at smide min historie ind. og ja det er en historie til skræk og advarsel, eller i hvertfald et håb om at i tænker jer rigtig grundigt om inden i får sat smykker i kroppen.

jeg fik for 9 måneder siden lavet en piercing i min bryst vorte, den lavet professionelt, med steril nål, rene og pæne omgivelser, og af en piercer jeg har tillid til, han har også lavet de andre jeg har.
Piercingen er passet efter alle kunstens regler.

i de 9 måneder den har siddet i min krop har den, måske i sammenlagt 1 måned været problemfri!!!

For 3 uger siden var jeg en tur ved læge da mit bryst hele weekenden havde været ømt, let rødt og let hævet, og temmelig varmt, lægevagten udskrev en omgang penicillin, beordrede piercing fjernet, masser af sæbe bade og trykke alt det betændelse ud jeg kunne.
jeg fjernede ikke min piercing, for har alle dage fået at vide at det må man ikke da der er risiko for at betændelse kapsles inde, så vi her hjemme blev enige om at det nok var bedst at få betændelsen til at falde og så tage ringen ud her efter.

10 dage på piller og hævelsen og ømheden var faldet.... juhuu
1½ døgn efter at jeg havde taget min sidste pille stod jeg nu med et bryst der var gået fra en lille a skål til en STOR c skål.
brystet var hævet og ømt.

jeg kontaktede derfor egen læge og fik en tid med det samme, også han sagde "UD MED DIN PIERCING, har du nogensinde set køerne på marken gå med metal i patterne" og så gav han en ny 10dags penicillin kur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Piercing gået galt- OBS billeder kan virker stødende
  • #1   2. feb 2014 piercingen kom ud.
    der gik et par dage og brystet hævede yderligere op og jeg måtte bide i det sure æble og kontakte lægen igen. han så på mig og sendte mig direkte videre til Ålborg sygehus, på mamma kirurgisk afdeling, de havde midlertidigt ingen bryst folk hjemme så jeg snakkede med en plastik kirurg, der på ingen måde ville røre ved mit bryst, han tog en prøve af betændelsen og sendte mig hjem med besked om at de ville ringe med en ny tid.

    i fredags var jeg så inden på mamma kirurgisk afdeling igen, og brystet var bestemt ikke blevet mindre og kønnere.


    profilbillede
  • #3   2. feb 2014 Uh, av av av!!

    Jeg fik i maj 2013 lavet en navlepiercing, selvom jeg godt vidste at jeg højst sandsynlig ikke ville kunne tåle den, og synes nu mit betændelse var mildt o.O
    Håber dit bryst bliver helt okay igen, meget snart, så du slipper for alt den smerte!


  • #4   2. feb 2014 Modigt emne at lægge ud, thumps up for det!
    Det lyder godt nok ikke til at være et ret fedt forløb! Kunne forstille mig man ikke overvejede at få andre piercinger efter sådan en omgang?

    - godt jeg holder mig væk fra alt der hedder piercinger andre steder end de almindelige huller i ørene.


  • #5   2. feb 2014 på mamma kirurgisk kunne de fortælle mig at alt hvad der nu er af grimme bakterier findes i mit bryst, og der er et overtal af anaerobe bakterier (bakterier der trives hvor der ingen ilt er), og jeg skulle derfor have en ny omgang penicillin, dvs jeg er i gang med min 3 omgang decillin og har så fået en anden type antibiotika samtidig.

    Mamma kirurgisk sendte mig videre til Ålborg nord, for at få lavet en ultralyds scanning af brystet, og her lagde man et dræn ind 20 cm lang plastik slange rullet rundt i mit bryst, man sugede ca 20 ml betændelse blandet med salt vand ud af brystet, og sendte mig hjem. Hjemme skulle hjemme sygeplejersken komme 3 gange i døgnet og skylle og rense mit dræn.
    Hun kom og måtte konstatere at hun ikke kan suge noget ud af drænet, hun kan sprøjte saltvand ind, men ikke trække det ud igen, og efter flere forsøg i går spændte brystet endnu mere.
    jeg udviklede så i går også feber for første gang i denne historie, høj feber og endte med at komme på sygehuset i går aftes.
    til mit held var der en mamma kirurg på vagt, og han konstaterede også at mit dræn ikke virkede, og at han snilt kunne sprøjte saltvand ind, men ikke kunne få det ud.
    for at kontrollere at der rent faktisk er flydende betændelse i mit bryst stak han en kanyle direkte ind og trak her 17 ml tyk betændelse ud, tykkere end vanilje creme sagde han.
    han forklarede at grunden til at han ikke vil åbne mit bryst og fjerne hvad der end er i det, er fordi det ødelægger brystet og i bedste fald skamfere han det, i væreste fald fjerner man det.
    han sendte mig hjem med en besked om at komme igen i dag, for at få lavet en scanning og få lagt et nyt dræn.


    profilbillede
  • #6   2. feb 2014 Øv hvor har du været uheldig smiley Men bakterier kan komme fra alt, det behøver ikke være fra selve stedet du fik det lavet.
    Men håber da du får bugt med betændelsen


  • #7   2. feb 2014 Modigt emne!

    Jeg stopper dog ikke selved piercinger og jeg skal klart have flere end de 12 jeg har nu smiley


  • #8   2. feb 2014 Da jeg så i dag møder ind på Ålborg sygehus, bliver meget hurtigt kaldt op, og får scannet mit bryst, lægen her skal selvfølgelig trods min stritten imod forsøge om han kan skylle drænet der sidder i, jeg forklare ham at det har både hjemme sygeplejersken og mamma kirurgen i går gjort og de kan IKKE skylle det, de kan sprøjte salt vand ind, men ikke få det ud, hvilket selvfølgelig øger trykket i brystet.
    men knolden forsøger alligevel, hvilket resultere i at mit bryst nu er yderligere spændt af saltvand..

    Denne læge konstater ud fra sin scanning at der ikke er et hul rum han kan lægge drænet i... han kan se masser af betændelse men det ligger i vævet, hvilket vil sige at han ikke kan lægge et dræn ind, han ville gerne forsøge.

    jeg skal til kontrol på det første dræn i morgen, og med den besked, blev vi enige om at der ikke var grund til at lægge et nyt, det kunne de så gøre i morgen.

    så her sidder jeg med bryst på størrelse med vandmelon, en ikke effektiv slange hængende ud af brystet og stadig med smerter.

    enden på det kan være at jeg mister mit bryst.
    sidder med risiko for blodforgiftning, og spredning af betændelsen.

    så tøser tænk jer om inden i finder på at pierce og tatovere jeres kroppe.
    og nej heller ikke små søde øreringe er i orden, ved jeg af erfaring, som barn var jeg ved at miste mit øre pga øreringe.

    ja selvfølgelig går langt de fleste gange godt, men når det så går galt kan det gå RIGTIG galt.





    profilbillede
  • #9   2. feb 2014 Modigt gjort Rikke!


    Det er bestemt tænkevækkende dette emne, og bekræfter mig i, at en tungepiercing til mig, er udelukkende. Jeg har i forvejen nikkel/krom allergi, så alt jeg propper i ørerne reagere jeg på smiley så tør ikke få tungepiercing. (plus efter at have kysset med et dreng som har, blev jeg også klar over det ikke var såå frækt igen, for mit vedkommende selvfølgelig)


    Og alt held og lykke herfra! smiley Det er en kedelig situation at komme i! Krydser fingre for dig!


  • #10   2. feb 2014 Lund>> ikke en gang små fine øreringe kan anbefales, går det galt bliver man skamferet

    Simone>> tak

    Anna>> ja man tænker jo at så er det slut med den slags, men jeg har alligevel lyst til at få min piercing i brystet tilbage hvis jeg har et bryst når det her er overstået...... pisse dumt og mon ikke jeg husker at tænke mig om.....
    den her omgang har da i hverfald ikke fået mig til at tage de andre piercinger ud jeg har.

    Team grafik>> nope de bakterier jeg døjer med har intet med pierceren at gøre, hans sted er plet frit og uden skyld i min situation. jeg har bare æret pisse uheldig



  • #11   2. feb 2014 Mollie>> tak

    DD>> jeg siger sandelig heller ikke at i skal stoppe, jeg ved jo som sagt ikke selv om jeg er færdig med det pjat, lige nu er jeg, men hvem ved når det her forhåbentligt får en lykkelig ende, så kan det være jeg glemmer hvor ondt det gør, og hvor stor en risiko jeg har for at få problemer...... jeg ønsker blot at andre tænker sig om inden de laver sig selv til nåle pude, og når de så gør, så at man tager kroppens signaler alvorligt, og søger lægen omgående.

    ja det er sur røv at skulle pille en piercing ud, men herre gud


  • #12   2. feb 2014 AV AV! smiley

  • #13   2. feb 2014 Wooow, virkelig skræmmende! smiley
    Og som andre allerede har nævnt, modigt at du tør at lægge det ud!
    Er det dig på alle billeder? Fordi piercingen sidder for mig at se på første billede i højre bryst, men i de efterfølgende billeder er venstre bryst der er hævet og betændt, eller der mig der er galt på den? smiley


  • #14   2. feb 2014 Bøgelys>> det er mig på alle billeder ja, og den piercing du kan se på det første billede sidder i det højre bryst, og den sidder der endnu. det syge bryst er det venstre.

  • #15   2. feb 2014 Aha, så du havde en i højre og fik lavet en i venstre også og det gik galt? smiley

  • #16   2. feb 2014 jeg havde 3 piercinger, en intim den er der ingen problemer med...
    en i hver bryst, hvor den venstre er lavet først og den det er galt med. og den der er fjernet igen.
    alle 3 er lavet samme sted og lavet i april/maj måned sidste år


  • #17   2. feb 2014 hold da op! smiley smiley

    wow! god bedring!
    Håber virkelig at de snart får orden på det
    Lyder virkelig ubehageligt og farligt smiley

    Held og lykke og god bedring! smiley


  • #19   2. feb 2014 kan du løbene opdatere i dette forrums emne så vi kan se hvordan det går smiley

    virkelig uhyggeligt at tænke på at det kan gå så galt smiley


  • #20   2. feb 2014 Hold op hvor har du været uheldig, det må godt nok være en skræmmende situation at stå i.. Jeg håber virkelig for dig at det ikke ender med at du mister dit bryst.
    Super godt emne i øvrigt, det får lige en til at tænke en ekstra gang før man stikker hul i alle kropsdelene.


  • #21   2. feb 2014 Casiro >> tak

  • #22   2. feb 2014 Ina >> jeg skal nok opdatere.

    Swips >> hvis det får bare en til at tænke, sig om en ekstra gang så er min mission fuldført

    og tak begge to


  • #23   2. feb 2014 Jeg har haft øreringe og to gange var min lås omme bagved øret skubbet så langt ind i mit øre at da jeg skulle have det ud græd jeg smiley

  • #24   3. feb 2014 Netop hjemvendt fra sygehuset, med et stk bedøvet pat smiley

    Da jeg vågnede i morges gjorde brystet som sådan ikke ondt, andet end i den røde plamage, som er slemt hudløs. og så gør det selvfølgelig ondt når man støder brystet hvilket jeg syntes jeg ofte gør.... jeg kunne mærke spænding i brystet men ikke voldsomme smerter.

    På hospitalet ville de lægge et nyt dræn, hvilket jeg modsagde mig, da drænet bare gør ondt og giver øget risiko for infektion, den betændelse der er i brystet render ikke ud.
    umiddelbart var lægen temmelig arrogant, og klart bedrevidende, og han uden at have scannet mente klart at hans ord var lov. Han scannede og mente stadig at der skulle lægges et dræn. igen forklarede jeg ham at det dræn de havde lagt i fredags ALDRIG kom til at virke, og at man ikke kunne suge ud af drænet.
    lægen blev så enig med sig selv om at han lige ville prøve at stikke en kanyle i brystet og suge, så sagt så gjort, og han fik....... INTET ud.
    så vendte han igen tilbage til ideen om drænet, og spurgte om der virkelig ikke selv var rendt noget ud i posen til det dræn der blev lagt fredag..... NEJ var svaret og igen igen forklarede jeg ham hvad andre havde forsøgt.

    Han fyldte så sin sprøjte med bedøvelse og lagde det ind..... mums det er bare skønt. og her efter stak han igen sin kanyle ind, med assistance af scanning og forsøget at suge igen, stadig intet, så saltvand ind, det kunne han suge ud og det havde en let misfavning af betændelse , så mere saltvand ind, og brystet blev rystet (det kan mærkes trods bedøvelse- av) og så sugede han. Denne behandling gentog han og havde til sidst fået suget mellem 30 og 40 ml betændelse blandet med vand ud.
    Det kan ikke ses på brystet, andet end at der sidder et plaster der hvor han stak ind. og jeg kan endnu ikke mærke om det har gjort en forskel.

    han mener nu at de skal forsøge at tømme manuelt, så jeg skal der ind igen i morgen og have samme omgang, og der må max gå 2 dage mellem disse forsøg. så nu krydser jeg finger for at det er vejen frem.

    jeg skal fortsat spise mine 12 penicillin piller dagligt.

    Når vi når hen omkring middags tid så er dagens kræfter sluppet op og jeg begynder at få feber symptomer,jeg bliver træt træt og kan knapt holde mig vågen, så nu er der dømt, sofa og dyne


  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #25   3. feb 2014 Det er rigtig rigtig trist at det er gået så galt, og jeg føler virkelig med dig.

    En ting jeg dog bliver nødt til at spørge om, hvorfor pillede du den ikke ud noget før? Altså du skriver at du har gået med den i 9 måneder hvor den kun har været problemfri 1 måned. Det må da give en eller anden form for indikation om at den altså bare skal ud.
    Hverken piercere eller læger vil anbefale at man beholder den i når der er så store problemer med den.

    Jeg fik selv for en del år siden lavet i begge bryster og en intim, samme piercer, samme dag. Mit højre bryst kunne jeg bare ikke holde betændelses frit og den ville på ingen måder hele korrekt, i samråd med min piercer og min læge pillede jeg den ud, netop for at undgå sådan en situation.

    Som sagt så syntes jeg det er rigtig voldsomt, og meget trist. Men jeg undres alligevel smiley

    Og jeg håber self. at du kommer igennem på den anden side med dit bryst i behold smiley


  • #26   3. feb 2014 Allerførst vil jeg gerne benytte lejligheden til at rose dig for en skræmmende, men samtidig både modig og lærerig tråd, Rikke. Og dernæst: Av, av for f..... det ser ikke godt ud, det der!!! smiley

    Og jeg kan forestille mig, at det må have været et rent helvede at komme igennem det forløb, du beskriver. Derfor håber jeg også, at den manuelle tømning i kombination med antibiotika osv. vil kunne hjælpe, så du kan få et normalt bryst igen. smiley

    Selv må jeg tilstå, at jeg priser mig lykkelig for, at jeg har valgt at holde min krop fri for piercinger og tatoveringer. Der er, som jeg ser det, så mange andre måder at pynte sig på. smiley


  • #27   3. feb 2014 nej hvor lyder det bare ubehageligt smiley

    og hvor må det dog også bare være træls at ligge syg hele dagen, på nærmest ubestemt tid smiley


  • #28   3. feb 2014 Fy for en omgang Rikke smiley .. Rigtig god bedring smiley

  • #29   3. feb 2014 MBS>> du stiller et ganske godt spørgsmål, og et spørgsmål som jeg selv tænker nu, hvorfor gjorde jeg ikke det, hvorfor lyttede jeg ikke til min krop.
    og jeg kan så sidde her og være klog af skade, jeg SKULLE have lyttet.

    men man er vel stædig, og hver gang den har drillet så har det været småt, og er gået over igen, for så at drille et par dage efter. og hver gang det er faldet til ro, har jeg tænkt "hmm nu går de, så kan vi godt lade den sidde"
    når der så er gået galt igen har tanken hele tiden været "tag den ikke ud, før betændelsen er væk" af frygt for at kapsle betændelse inde.
    det har jo slet ikke været så slemt som det så er blevet, de andre gange har det været lidt ømt og jeg har kunne fjerne lidt pus, for så pludselig at komme til at se sådan her ud.
    og den her er netop helet som den skal, men alligevel
    så ja stædighed, manglende tiltro til min krop, og dumhed.

    og den her er netop helet som den skal, men alligevel


  • #30   3. feb 2014 M B S: De fleste piercere siger, at man ikke må tage sin piercing ud, hvis der er betændelse i, for så gror hullet sammen og betændelsen bliver lukket inde. Hvilket jo egentlig er logisk nok smiley

  • #31   3. feb 2014 Nanna, Line og Louise>> tak for ønskerne om god bedring

  • M B S
    M B S Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 77
    #32   3. feb 2014 Rikke ja stædighed kender jeg godt selv, er alt alt for stædig selv, dog ikke lige med piercingerne, det tør jeg simpelthen ikke. Der skal man ikke gå på kompromis med kroppen smiley

    Håber du trods alt får bedring og kommer ud med et helt bryst smiley

    Simone&Stels - Så de også nogle klaphatte smiley Nu har jeg været i "miljøet" i godt og vel 10 år og selv piercet som lærling. Ergo har jeg lært en ting eller to, og en af de første ting man lærer er at hvis man har en piercing der ikke vil hele, der går betændelse i eller generelt er problemer med, så er man bedre tjent med at fjerne piercingen. Såfremt den self. ikke kan reddes med saltvandsbad 3 gange dagligt.

    Man skal huske på at hvis man ikke piller sådan en piercing ud, så risikere man netop det TS nu er igennem.
    Dvs. et langt og smertefuldt forløb.

    Hvis du piller den ud i tide har du ikke piercingen som irritations moment, så kan du bade hullet i saltvand 3 gange daglig og få renset godt ud, så mindsker man også betændelseslommen.
    Jeg har til dags dato ikke oplevet betændelseslommer, hverken på mig selv, nogen jeg har piercet eller i min omgangskreds.


  • #33   3. feb 2014 uanset er piercing et fremmede legeme og når der går betændelse i er det fordi kroppe ønsker at fjerne det fremmede, og selvfølgelig skal man pille skidtet ud når det ikke vil hele, og der bliver ved at være bøvl med det.

  • #34   5. feb 2014 Hvordan går det med dig? smiley

  • #35   5. feb 2014 Følger lige med

  • #36   5. feb 2014 ja så skriver vi onsdag, og jeg er lige kommet hjem fra endnu en tur på sygehuset, de er nu begyndt bare at hilse "Hej Rikke" når jeg kommer og siger at jeg jo kender turen og jeg kan knapt nå at få min jakke af i vente værelset inden de kommer og henter mig.

    i går valgte lægen at stikke fra modsatte side af hvor de ellers har haft suget, med det resultat at han med det samme kunne tømme over 20 ml blodig betændelse ud, så han stak og sugede, skyllede og sugede lidt mere, og ville stadig have lov at lægge et dræn. han mener det er vejen frem eller også gider han bare ikke skal stå og suge mit betændelse ud hver dag, hvilket jeg egentlig godt kan forstå, for det er godt nok klamt.
    han snakker om at hvis der går hul på, så er det bare med at få det renset og tømt så meget som jeg selv kan og at det vil være en god ting. samtidig snakker han om at der normalt vil være sivninger fra brystvorten, men det havde jeg ikke oplevet.
    han lbev ved at ville lægge et dræn og jeg måtte til sidst virkelig skære ud i pap for ham at når han med vacum ikke kan suge, hvad der så får ham til at tro at den fede betændelse selv vil rende......
    han mener hullerne er større i et dræn end i kanylen og at det derfor virker bedre med et dræn, også selv de har forsøgt det uden held.
    jeg slap for drænet, og han sluttede i går af med at smide 20ml saltvand ind, og så farvel og tak, kom igen i morgen.
    jeg gik der fra med et bryst der var bedøveet og selvfølgelig stort af saltvand.

    Da jeg så i går aftes taler med min kæreste i telefon (han er i Stockholm), spørger han selvfølgelig til mit bryst, og jeg mærker lige på det, til min store overraskelse er det pludselig blødt og blævret på den nederste del, sunket helt sammen og der hænger bare en gang blæver hud, en meget underlig fornemmelse at røre ved. jeg pisker selvfølgelig ud på toilettet til spejlet for at se, og sørme om ikke en 1/5 el af mit bryst er faldet sammen (måske en 1/4 del), og der er betændelses flåd i vorten...juhuu
    så mig i gang med at trykke og trykke og trykke som på en anden bums, og fik da trykke meget lidt ud, det er så tykt at det ligner tyggegummi der ikke kan holde sammen, eller måske er hytte ost en bedre beskrivelse. jeg renser det og lader det være.

    Billedet viser mit bryst lige da jeg kommer hjem fra syge huset i går


    profilbillede
  • #37   5. feb 2014 Dette billede er taget lige inden senge tid i går aftes, efter at brystet er faldet sammen

    profilbillede
  • #38   5. feb 2014 Fååååk det er jo bestemt ikke i orden endnu smiley Sikke så rødt det er, og ret skræmmende det er "faldet sammen" smiley

    Du må lige opdatere, løbende - håber du snart kommer dig smiley


  • #39   5. feb 2014 til morgen da vågner, og opdager at jeg ikke sat min alarm og må skynde mig at blive klar til endnu en tur på Ålborg sygehus nord, er mit bryst igen med lidt fylde forneden, men føles "normalt" på den del der var skvattet sammen.
    måske det bare er huden der efter at have været udspilet, skal trække sig sammen, måske der er tale om ødelagt væv, det vides ikke endnu, og kan først kontrolleres når der er helt ro på brystet.
    Da jeg har været i bad, går der hul på den meget sarte hud på højre side af brystet, og der siver lidt ud, samtidig siver det meget lidt fra vorten... nåh ja man kan nu igen faktisk se hvad der er bryst og hvad der er vorte...

    på sygehuset i dag, er det den kvindelige læge som lagde drænet i fredags der skal klare opgaven. Hun er ikke dansk og pokkers svær at forstå når hun taler. Hun er grov ved syge plejersken, men jeg kan faktisk godt lide hende.
    Hun undersøger længe med sit scanne apparat, og virker let arrogant starten, så beder hun om bedøvelsen, og giver mig hele sprøjten. Jeg spørger til det, for ham der har gjort det de sidste par dage har kun givet mig lidt, hendes svar "der er ingen grund til at spare på den del, det skal ikke gøre mere ondt end højst nødvendigt" hun er kold i sin tale, men hvor er det dog en varm tanke.
    vi snakker lidt om at man har været inde uden bedøvelse, og med kun lidt bedøvelse, og syge plejersken syntes jeg er så stærk, og begynder at forklare mig at det vil svide når de lægger bedøvelsen... lægen ser koldt på hende, og snerre "Det VED Rikke godt, hun har prøvet det en del gange nu!"

    Joanna som lægen hedder stikker og suger, mumler lidt og "hmm´er" lidt, og så forklare hun at der er en masse bindevæv.
    jeg spørger hvad det så betyder og hun forklare at det er en helt normal ting kroppen gør, men at det er træls fordi når hun vil suge så kommer bindevævet og sætter sig som en prop i kanylen og hun kan ikke få lov at arbejde. Hun forklare også at der stadig er en risiko for at mit bryst bliver deformt og skamferet pga bindevævet der vil sætte sig som hårde dele i mit bryst. hun spørger om man har tænkt sig at operere, men det vil man jo helst ikke.
    hun mener ikke at der skal et dræn i for de har ikke et dræn der er stort nok, det skal være så tykt som en lillefinger mindst, hvis det skal have en effekt.
    hvor ville det være dejligt hvis de var enige, men det er de ikke.
    Hun suger og skyller og bander over det bindevæv der ligger i vejen for hendes arbejde. Hun undskylder at det gør ondt da jeg begynder at små pive, så selvom hun virker arrogant så er der alligevel en blød og omsorgsfuld kvinde bag.

    Hun undersøger den meget tynde hud og kalder den sart og delikat, og råder mig til at smøre den med en masse fed creme, evt vaseline, for at beskytte den, det var et spørgsmål jeg stillede i går om der var noget jeg måtte/kunne gøre for den hud, men det kunne den mandlige læge ikke sige noget om.

    lige nu sidder jeg så med et bryst der er ømt, men det er til at holde ud, det har en masse farver, for er der noget læger kan så er det at give mig blå mærker (kan ellers ikke få dem, kun når det er lægernes nåle). jeg har en helvede masse stik mærker i brystet nu, og vi griner lidt af min kommentar om at jeg ender med nåle skræk af det her, men at det vist er meget godt, for så fare jeg ikke lige ud og får lavet en ny piercing.

    jeg har ikke lige et billede af hvordan brystet ser ud lige nu, men tager et senere, det billeder der kommer her er fra i morges inden jeg tog afsted.


    profilbillede
  • #40   5. feb 2014 der er ikke den store forskel at se på sidste billede..... taget for fem minutter siden



    profilbillede
  • #41   5. feb 2014 Ej det er godt nok voldsomt, det du har været ude for...... pyha!
    Burde du have taget piercingen ud, da lægen sagde, at du skulle? Eller var det godt nok, at du ikke gjorde det?


  • #42   5. feb 2014 burde slet ikke have sat den i... men ja den skulle have været ude længe før den kom det

  • #43   5. feb 2014 Øv hvor træls..

  • #44   6. feb 2014 Hvordan står det til idag smukke!?

  • #45   6. feb 2014 ro på Line..... men status er det samme som i går, stort set.
    jeg har været til endnu en kontrol i dag, og blev igen bekræftet i at der stadig er risiko for at brystet ryger. De har ikke suget i dag kun scannet og må erkende at det var kærkomment med en nåle pause. på sygehus nord ville de ikke gøre mere, med mindre end de fik en ny henvisning fra mammakirurgisk på sygehus syd.
    jeg spadserede turen fra nord til syd og var der 2,5 time før jeg havde tid, og kom faktisk til mere end en time før. Jeg fik en mega skideballe over at jeg stadig har piercing i det raske bryst. Kirurgen her forklare om alt det bindevæv og hvad det har af betydning. Hun vil at jeg skla fotsætte på nord til scanninger så afsted igen i morgen og på mandag, og jeg skal have endnu en omgang penicillin.
    kirurgen siger at der stadig ikke er noget hun kan skære i

    brystet klør som en i helvede, men har ikke ændret størrelse siden i går, og smerten er il at holde ud. i dag har jeg dog været mere træt end ellers.


  • #46   6. feb 2014 Pyha lad os håbe på et mirakel så du ikke risikerer og få brystet fjernet. Det er noget at et rand du har og skal afsted på sygehuset.. Ja jeg kunne godt forestille mig at det kløøøør..

  • #47   6. feb 2014 ja det er fandens til rand på de sygehuse.... og tro mig line jeg krydser alt hvad krydses kan

  • #48   6. feb 2014 ville det ikke næsten være letter for både dem og dig hvis du blev indlagt? smiley

    nøj hvor det bare lyder som en helvede du må igennem smiley
    Håber virkelig godt nok at der sker en mindre mirakel og du får et normalt bryst igen smiley


  • #49   6. feb 2014 det koster det hvide ud af øjnene at have mig indlagt, det handler om penge, og jeg er ikke syg nok til at optage en seng, og jeg ville få kuller hvis jeg skulle være indlagt, og lige i denne tid ville jeg være ked af at blive indlagt, da jeg er alene hjemme med alle dyrene, mens kæresten i Stockholm, han er først hjemme sent søndag aften.

    men nej man indlægger ikke for den her slags


  • #50   7. feb 2014 Puha.
    Ja bagklog ka man altid være smiley
    Men et rigtig godt eksempel på, hvorfor jeg aldrig får piercinger.
    Men håber patten blir rask igen smiley


  • #51   7. feb 2014 nå ja, det kan godt se smiley

    Og på den anden side, ja så kan det heller ikke være fedt at være på hospitalet 24/7 hvis man kan være der hjemme smiley


  • #52   7. feb 2014 Krydser i hvert fald fingre. Det der kan umuligt være sjovt. Har prøvet at få sprøjtet binyrebarkhormon ind i mine knæ, og ligeledes får jeg gigt medicin sprøjtet ind hver uge, men det lyder ikke engang halvt så smertefuldt, som det du går i gennem smiley

  • #53   7. feb 2014 tak hippie


    intet nyt fra dagens undersøgelse.... same shit, different day


  • #55   8. feb 2014 nope intet nyt, jeg har hospitals fri i weekenden, og i dag er det første gang i 4 uger at jeg kan have BH på. jeg har dog mere ondt i dag end jeg har haft de sidste to dage.

    det eneste positive jeg kan se ved det her, er at alt det penicillin der burde slå min mave i stykker gør at jeg kan komme på toilet hver dag, kan komme af med min afføring, og rent faktisk føle at jeg er færdig med at skide (undskyld mit franske), det er længe siden jeg har oplevet det.

    i morgen kommer kæresten hjem, så der håber jeg på lidt omsorg fra ham.... smiley

    men nej intet nyt


  • #57   8. feb 2014 Jeg følger også lige med.
    Og hold da fast Det må fandme ikke være sjovt! smiley har aldrig set noget lignende!
    Held og lykke og god bedring med det!


  • #58   8. feb 2014 Forfærdeligt, men god bedring med det! smiley
    Det skal sgu nok gå, men ville næste gang lige overveje en ekstra gang før sådan noget.


  • #59   9. feb 2014 Sofie, Natasia og Emilia hvor er i søde.

    ja håber da sandelig også at det går uden yderligere komplikationer, desværre tyder det ikke på det lige nu


  • #60   9. feb 2014 Sikke en forfærdelig historie!
    Jeg har selv fået lavet en tragus, hvilket heller ikke gik smertefrit, men det kan på ingen måde sammenlignes.
    Dog er min egen og din historie med til, at jeg ikke skal have flere nogensinde smiley


  • #61   12. feb 2014 Skal vi have en lille opdatering smiley smiley

  • #62   12. feb 2014 jamen der er ikke rigtig noget nyt, de kan ikke suge mere ud, så jeg lever bare min penicillin, og skal til kontrol på tirsdag, og nu har de på mammakirurgisk lovet rent faktisk at tale med dem på nord om hvad de har gjort og hvad de gør, og måske rent faktisk indlede et samarbejde.
    så jeg går bare her og der sker ikke noget lige nu.


  • Jeanette S
    Jeanette S Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Svar: 4
    #63   12. feb 2014 Sikke en historie

    Jeg ønsker dig rigtig god bedring og håber inderligt at du ikke bliver skamferet for livet på dit bryst.

    Dejligt at du tør stå frem og vise billeder, så alle de piger kan tænke sig om en gang til inden de lader sig pierce


  • #64   12. feb 2014 Det var da på tide at de fik sig taget sammen til at kunne snakke sammen smiley .. Okay nej så er der jo ikke de vilde opdateringer smiley .. Så må du bare vente og vente på det bliver tirsdag!

  • #65   12. feb 2014 Nej Line det var ikke alverden der var at fortælle lige nu... og ja det er da lidt skræmmende at de fra syd sender mig på nord, og at de på nord behandler noget, men man samarbejder ikke, nord er afhængig af henvisning fra syd og alligevel taler man ikke sammen.......

  • #66   12. feb 2014 Nu har jeg fulgt denne tråd de sidste mange dage, og jeg er vildt imponeret over du står frem. Jeg sætter lige et BM her da jeg simpelthen bliver nød til at følge din historie smiley

    Jeg ønsker dig alt det bedste og mange gange held og lykke smiley


  • #67   12. feb 2014 følg du bare med Anne L.
    selvom jeg dog ikke kan se hverken det modige i det, eller noget med at stå frem....

    er det fordi jeg viser billeder af mit bryst, at det er så modigt???


  • #68   12. feb 2014 Jeg syntes det er flot at du fortæller din historie så åbent, så vi andre evt. kan lære noget. Ikke alle ville have mod til at gøre det smiley

  • #69   16. feb 2014 Stadig det samme, eller noget nyt? smiley

  • #70   16. feb 2014 Signe>> jeg har haft sygehusfri hele ugen, og har bare skulle spise mine penicillin piller, i går var brystet ømt, det er stadig let misfarvet, men hverken større eller mindre, så tilstanden kan nok kaldes stationær lige nu.
    der ligger en tydelig knude på størrelse med et lille hønseæg i brystet, der kommer ikke noget ud, heller ikke hvis jeg forsøger at trykke det ud.

    jeg skal til endnu en kontrol på tirsdag, går stadig sygemeldt


  • #72   16. feb 2014 Jeps skriver så snart der er noget nyt

  • #73   18. feb 2014 Hvordan gik det til kontrol idag? smiley

  • #74   18. feb 2014 Kontrol i dag, lægerne spørger "hvordan går det" og jeg svare at det er det samme, hun beder smide tøjet og ser hurtigt over på mig og så ruller hun med øjnene, og siger ja det kan jeg se.......

    og igen skælder hun ud over den piercing der sidder i højre side.... og siger "hvis det går betændelse i den så vil jeg ikke hjælpe dig"

    Hun kunne ikke sige andet end at det trods alt så bedre ud end sidst hun så det, og at jeg skal have endnu en penicillin kur.

    mit dankort er ved at være temmelig varmt af at købe benzin og så har jeg brugt for mere end 4000kr på antibiotika.....

    så same shit different day


  • #75   18. feb 2014 Fååååk det var skisme noget af et beløb smiley smiley .. Hmm så må vi håbe at endnu en kur tager det sidste. Men det er dælme længe det har stået på smiley ..

  • #76   18. feb 2014 ja det er meget længe og jeg håber sandelig også at der meget snart er overstået

  • #77   24. feb 2014 Så har jeg endnu en gang været på sygehuset, og der er ikke sket en ændring siden jeg var der sidst, og da de ikke kan blive ved at pumpe mig med penicillin, er det aftalt jeg fra på lørdag stopper pillerne, og håber at min krop vil klare resten selv.
    Den knude der sidder i brystet håber de forsvinder over tid, jeg skal selvfølgelig kontakte dem hvis det blusser op igen, men de vil ikke gøre mere pt......
    jeg skal til mammografi (røngten af brysterne) om 3 måneder, og ellers håber de ikke at se mig igen....

    jeg min situation er lige nu stationær, og jeg starter arbejde i min næste arbejds uge, dvs på mandag.

    så indtil videre beholder jeg mit bryst, dog med misfarvninger (håber de fortager sig), og med de misdannelser der nu engang er i det (håber også de med tiden falder til ro og forsvinder), jeg er rimelig smertefri så mon ikke det går.

    billede af brystet som det ser ud i dag kommer senere


  • #78   25. feb 2014 Puha, det er godtnok slemt at se på smiley

  • #79   25. feb 2014 Håber det bliver bedre.. Men dejligt du i det mindste er er rimelig smertefri

  • #81   2. mar 2014 Nu har jeg fuldt lidt med i denne her tråd. fik lige lyst til at fortælle: hvor er det sejt:) at du fortæller din historie. jeg håber dit bryst bliver normalt igen.

  • #82   2. mar 2014 Hov jeg lovede i sidste uge at lægge et billede af hvordan brystet så ud sidst jeg var på hospitalet, det kom jeg helt fra da der pludselig skete en masse i forbindelse med at min kæreste blev fyret (fik beskeden da jeg kom ud fra sygehuset), så jeg glemte alt om billedet og har brugt en masse tid på ham og vores nye situation.

    men her er det lovede billede


    profilbillede
  • #83   2. mar 2014 og så et billede fra i dag.....

    jeg er stoppet med penicillin behandlingen (i går), jeg kan stadig presse betændelse ud, men har ikke ondt mere.

    brystet er stadig let misfarvet, og der er stadig en hård knude på størrelse med en stor glas kugle / hoppe bold bag ved vorten, og ud i det område der er misfarvet.

    jeg har stadig svært ved at vågen en hel dag, og er bare så træt, men det går vel over.
    min mave reagere nu på pillerne, det har den gjort de sidste par dage, og så har jeg fået svamp pga penicillinen øv bøv men det var forventet.



    profilbillede
  • #84   2. mar 2014 og så lige et mere fra den anden side, hullerne i vorten er piercing hullerne, og dem jeg kan presse betændelse ud af.
    prikken på venstres side af brystet er arret fra drænet, de tre prikker på højre side af brystet lige omkring skønheds pletten er stik mærker fra deres kanyler, og dem er der flere af rundt omkring på brystet.

    så selv i dag er brystet stadig let misfarvet.

    så der er ikke så meget andet at gøre end at se tiden an, og takke for opmærksomheden og alle ønskerne om snarlig bedring.



    profilbillede
  • #85   6. mar 2014 Godbedring smiley

  • #86   13. apr 2014 Hvordan går det nu? smiley

  • #87   13. apr 2014 Signe>> det venstre bryst er det samme, der er stadig betændelse i! men ingen smerter. Hullet er ikke groet sammen.

    Jeg er på penicillin igen, fordi betændelsen har bredt sig til det højre bryst også, så nu er det højre ømt, med flydende betændelse.


  • #88   21. apr 2014 Ej hvor træls.. Hold ps gerne opdateret smiley

  • #89   21. apr 2014 Føj for en omgang.
    Jeg har selv piercing i navle, tunge, intim og har haft i øjenbrynet, som måtte pilles ud da den var betændt, og voksede udad.

    Navlen var også slet betændt en overgang, og da gjorde jeg som dig - Lod den sidde (uvidende om konsekvenserne). Jeg var så heldig at det gik i sig selv, trods jeg havde betændelse væltende ud af hullet, da det var værst.

    Synes det er flot du laver en tråd som denne, og bruger egen erfaring til skræk og advarsel. Den har i hvert fald givet mig stof til eftertanke.

    Håber du slipper for varige mén.


  • #90   1. maj 2014 Halløj smiley hvordan står det til?

  • #91   2. maj 2014 halløj line der er ingen ændring...stadig betændelse, ingen smerter,men flåd og grim lugt af infektion...addr

  • #92   3. maj 2014 Fy føj smiley .. Har de ingen plan? Det er skisme ved at være længe det har stået på smiley

  • #93   3. maj 2014 de håber kroppen selv tager det sidste, og så længe det ikke gør ondt, og det ikke tager til lader man det bare være

  • #94   16. jun 2014 Hejsa smiley .. Er du ved at være "groet" sammen, eller hvordan står det til med dig?

  • #95   16. jun 2014 Hej line

    nej det kan jeg ikke prale af at jeg er...... der er stadig ildelugtende puds i patterne addr.

    jeg skal til mammografi på onsdag, så må vi se hvad de så har at sige.....

    men stadig ingen smerter, så det er da positivt


  • #96   16. jun 2014 Pyha det var dog en lang kamp, og få bugt med dette.. Ihh ja, det lugter nok noget fælt smiley .. Spændende med onsdag, så må du lige give en Update

  • #97   16. jun 2014 ja det stinker som en i helvede addr. skal nok smide dig en update

  • #98   16. jun 2014 Utroligt du stadig er ramt af betændelse inde i brystet, ej hvor har jeg ondt af dig ):

  • #99   16. jun 2014 ja Eifos det er ret voldsomt

  • #100   19. jun 2014 Så er der en lille opdatering......

    jeg har i dag været til mammografi og scanning, på Ålborg sygehus.
    man kan på billederne se let betændelses tilstand i det højre bryst, og man kan intet se i det venstre, andet end at vævet er let ødelagt. Scanningen viste ikke andet end det ødelagte væv, man forventer at kroppen kan tage sig af det sidste betændelse der er, og bliver det værre skal der selvfølgelig behandling til, men som det er nu, selv om højre bryst er øm og der kommer snask ud, så skal det bare vaskes og jeg skal selv klemme det snask ud jeg kan.

    Brysterne er begge clearet for andet og mere alvorlige ting, og mit sygdomsforløb er hermed af sluttet på hospitalet.
    jeg får lov at beholde begge mine bryster.


  • #101   19. jun 2014 det er vel både god og skidt på en måde smiley
    Fedt at du kan beholde begge bryster, så tillykke med det smiley

    Men det er da godt nok træls at det ikke er blevet bedre end det er smiley


  • #102   19. jun 2014 tja men de forventer at det går i sig selv med tiden

  • #103   19. jun 2014 Puha alt det for en lille piercing o_O

  • #104   20. jun 2014 ja, det må vi håbe de har ret i smiley

  • #105   2. aug 2014 Hvordan går det? smiley

  • #106   3. aug 2014 Indtil videre er det som det har været de sidste par måneder. Hullerne er ikke vokset sammen, der kan stadig presses pus ud, og det stinker......addr
    der er stadig misfarvning på det venstre bryst, og somme tider bliver de ømme og der kommer flyder snot gul/grønt betændelse ud, men man behandler ikke på det mere, og jeg er officielt afsluttet fra mamma klinikken


  • #107   3. aug 2014 Det er helt vildt at én lille piercing, kan gøre alt det..

  • #108   3. aug 2014 Syntes godt nok set er mystisk at de har afsluttet din sag, når du sådan set stadig ikke er rask smiley

  • #109   3. aug 2014 Linnea- ja det er vildt.

    Eifos_ de har en forventning om at kroppen selv tager det sidste, og der er ikke længere risiko for at brystet skal fjernes. og situationen er ikke længere farlig, irriterende men ikke farlig


  • #110   27. sep 2014 Hvordan ser det ud nu Rikke? smiley

  • #111   27. sep 2014 Mine bryster ser ud som de plejer, dog er der stadig lidt misfarvning på det "syge" bryst, og jeg kan stadig sommetider presse lidt puds ud af begge bryster.

    Hullerne er ikke vokset sammen, og med jævne mellemrum lugter de af sure tæer..adder føj luger ikke ret godt.

    jeg savner mine piercinger. Men står ikke lige på nippet til at få lavet nogle nye.

    begge mine bryst vorter er "ødelagt" af arvæv, dvs at de ikke kan klemmes flade, eller nulres, og de er blevet meget mindre følsomme end de var før.


  • #112   27. sep 2014 Godt at høre at det er bedre, selvom det er dødærgerligt at dine bryster har lidt så meget skade af det.

  • #113   4. nov 2014 Hejsa smiley

    Kom lige til at tænke på, om du egentligt er "helet igen"? smiley


  • #114   4. nov 2014 helet ???? piercing hullerne er der endnu, der kommer stadig snask ud når jeg presser, og der er stadig misfarvning på selve brystet

  • #115   4. nov 2014 Ja, også derfor jeg skrev "helet" smiley :) .. Øv det er da irriterende smiley .. Har de afsluttet dig på sygehuset?

  • #116   4. nov 2014 Jeps de mener kroppen selv klare resten..... der er skader i brystvævet, men ikke noget at gøre ved det

  • #117   4. nov 2014 Øv bøv!! Så må vi håbe at de får ret smiley .. Det har godt nok stået på rigtig lææææge smiley ..

  • #118   4. nov 2014 ja det har det, og selv om det lyder sygt så savner jeg mine piercinger

  • #119   27. jan 2015 Er der egentlig sket mere siden november? Jeg har ret interessant fulgt med i dit forløb, så ville bare lige høre ad smiley

  • #120   27. jan 2015 Nej Eva der er ikke sket mere, jeg ar i brystet en hård knude, mine bryst vorter er stort set følelsesløse, og de kan ikke længere nappes stive nu nok mest fordi man ikke kan få fat om dem.
    Der er stadig en mørk plet på brystet ved siden af vorten, og jeg kan stadig mase snaks ud af piercing hullerne, og det snask lugter temmelig grimt.

    men ingen smerter


  • #121   8. nov 2015 er det det samme endnu eller er det blevet bedre (HÅBER)

  • #122   9. nov 2015 Ina brystet har stadig en hård Knude i og sådan bliver der nok ved at være, så det må jeg bare vende mig til.
    Der er ingen smerter mere


  • #123   9. nov 2015 okay smiley det var halvvejs godt og halvvejs skidt

    kunne du måske overveje at bede om at få ''kuglen'' fjernet det er jo nok en indkapslet betændelses knude eller noget i den stil som nok ikke er så godt at have i kroppen

    eller er du bange for at det måske går op med helt vildt meget betændelse igen


  • #124   9. nov 2015 Ina de vil slet ikke gå ind og operere i brystet, de vil lave mere skade en gavn hvis de gør det, for problemet sidder lige under vorten, og de vil skamfere brystet.
    det er ikke betændelse men arvæv.
    Da der var betændelse ville de heller ikke lukke op og fjerne det, det havde man gjort hvis det havde været en byld alle mulige andre steder, men fordi den sad i brystet var det ikke muligt, uden at ødelægge og dermed være nødt til at fjerne det helt.
    Kuglen er ikke som sådan generende, den eneste der mærker den er mig, og jeg mærker den kun når jeg gramser smiley min mand lægger ikke mærke til den, og jeg mærker den heller ikke når det er ham der gramser. jeg kan kun mærke den med mine fingre når jeg selv rør.
    den kan ikke ses.


  • #125   9. nov 2015 okay smiley super det ikke er træls for dig som sådan andet end når du lige selv kommer til at gøre dig opmærksom på det

    det lyder bare lidt voldsomt her på hg fordi du jo ikke helt har skrevet om det er en hel tennis bold eller om det er en knappenålhoved som der er tilbage smiley


  • #126   9. nov 2015 den er nok på størrelse med en stor glaskugle, ikke helt rund, og ikke helt hård.

    og den ligger lige under brystvorten, sammen med mælkekirtler og andet brystvæv, den gør at man ikke kan få fat om brystvorten og kan klemme den.


  • #127   9. nov 2015 okay smiley

Kommentér på:
Piercing gået galt- OBS billeder kan virker stødende

Annonce