{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Råd om valg af rideskole {{forumTopicSubject}}

Jeg har en datter på 8 år som brændende ønsker sig at starte til ridning.. Jeg var selv for flere år tilbage en såkaldt "heste pige" og lærte i sin tid meget om og på heste på Finstrupgård rideskole.. Og nu står jeg så med min lille pige på 8 år (som har samme kærlighed til heste som jeg selv) der gerne vil starte til ridning.. Det jeg søger er så nogen råd om nogen gode steder for nybegyndere på den alder.....? Vi bor i Hals og har mulighed for at strække os til Aalborg området.. Så vis nogen sku kende til nogen gode steder vil jeg være rigtig glad for at vide det.. På forhånd tak.. Mvh Pernille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd om valg af rideskole
  • #1   3. jan 2007 på annebergvej smiley

  • #2   3. jan 2007 Dronninglund ? ;p

    Nej vent , Hjallerup er rigtig god smiley


  • #3   3. jan 2007 Det slipper vel også ind, hvilke form for heste som du vil have at hun skal gå på, ved at der vist findes nolge islænderrideskoler omkring Aalborg,
    Men ellers på at kigge i en telefonbog, og se hvilke der ligger tæt på dig,
    så synes jeg at du skal prøve at tage rundt og få et indblik i hvordan undervisningen forgår,lære man at sadle et hest op eller overtager man det bare for det hold som der har redet i forvejen,
    Synes også du skal prøve at se på underviseren, om du mener han/hun har den rigtige indstilling til at kunne undervise en pige på den alder.
    Og det sidst synes jeg du skal prøve at se på hestene og finde ud af hvor mange timer de går hver dag.



Kommentér på:
Råd om valg af rideskole

Annonce