{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Sær pony. Hvad ville I foreslå? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er i dag blevet den heldige ejer af en skøn pony på 120 cm. Han er 20 år, og har gået som elevpony siden han var 9. Inden var han konkurrencepony. Men som føl skulle han efter sigende været bleven mishandlet af en mand, da han efter sigende skulle være bange for mænd. Dette har jeg dog ikke fået bekræftet endnu, da han intet har sagt til hverken mine venner, papfar eller smeden.
Men hurtige bevægelser er han bestemt ikke fan af. Den første uge var han utrolig kontaktsøgende og imødekommende. Men i løbet her af påsken har han taget afstand til os, kommer dog når vi har mad, men hvis han kan tage en gulerod og efterfølgende løbe med den gør han det. Der er intet hvis vi strigler ham, eller nusser med ham.. Men det når vi prøver at tage fat i ham eller gå langsomt hen til ham, lægger han øre ned og går sin vej.

Jeg skal om og fodre nu her, og vil gerne lave lidt med ham, men hvad kan jeg lave med ham? Vil jo ikke tvinge ham til at ville snakke med mig. Har desværre ingen ridebane eller lign lige nu, men kun vores store mark. Nogle tips? smiley

Meningen er han skal gå som selskabspony, men vi vil selvfølgelig gerne kunne kæle, snakke og lave lidt med ham smiley


Kommentarer på:  Sær pony. Hvad ville I foreslå?
Kommentér på:
Sær pony. Hvad ville I foreslå?

Annonce